וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל התנהגות האוהדים: הפועל תל אביב נקנסה ב-30 אלף שקלים

7.4.2016 / 19:38

האדומים הורשעו בעקבות האירועים במשחקים נגד בני הרצליה ועירוני נהריה ובנוסף נקנסו ב-20 אלף שקלים נוספים על תנאי. בקבוצה משלימים את ההכנות לקראת המשחקים החשובים באילת ובאשדוד

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל תל אביב על קרית גת

הפועל תל אביב הורשעה היום (חמישי) בבית הדין של איגוד הכדורסל בשל אירועי המשחקים נגד עירוני נהריה ובני הרצליה ונקנסה ב-30 אלף שקלים, וב-20 אלף שקלים נוספים על תנאי על עבירות דומות. כזכור, הקבוצה הועמדה לדין על עבירות של התפרעות אוהדים והתנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים, בעקבות דוחות השופט והמשקיף במשחקים הללו. בקבוצה ישקלו האם לערער על העונש.

במשחק נגד בני הרצליה שרו אוהדי הקבוצה "שמעון מזרחי תתאבד כבר", שיר שכזכור הוצא אל מחוץ לתקנון האיגוד. במשחק נגד נהריה חיכו אוהדי הקבוצה לשופטים כפי שנכתב בדוח: "לאחר סיום המשחק שבנדון, כשעזבנו את חדרי ההלבשה לכיוון דלתי היציאה הראשית של האולם ופנינו לעבר החנייה, בדרכנו לרכבים... נתקלנו במספר אוהדי הפועל תל אביב שניסו לפרוץ את גדר הביטחון ולהגיע עד אלינו, תוך שהם מאיימים ומשמיעים את קריאות והנאצות הבאות: "אסתרון, נשחט אותך יא בן זונה! אתה תמות הלילה, לא תגיע הביתה!". כל זאת, תוך שהם משתמשים בתנועות ידיים מאיימות ואף בתנועות שחיטה לכיוון הגרון. כמו כן, נשמעו לעברנו קללות איומות כמו "נאצי" ו"אמן שאתה והילדים שלך תחטפו סרטן בראש".

בהפועל משלימים את ההכנות לקראת שני המשחקים החשובים נגד הפועל אילת ומכבי אשדוד/באר טוביה בשבוע הבא, שיוכלו להבטיח את מקומם של האדומים בפלייאוף. בקבוצה מרוצים מהאופי שהפגינו השחקנים בניצחון על קרית גת בשבוע האחרון, ומקווים כי תהיה לכך המשכיות גם במשחקים הקריטיים הקרובים.

אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully