וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: נויה ברעם ורימון שושן מדורגות במקום הרביעי באליפות אירופה

נפתחה התחרות, גם היא בפלמה דה מאיורקה, בדגם 470, כאשר ברעם ושושן שלא יגיעו לריו דורגו 4 ו-5 בשני השיוטים הראשונים. גיל כהן ונינה אמיר שיהיו בריו מדורגות 10 כללי. אצל הגברים, לוין ופרויליך במקום ה-25

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפתיעות. ברעם ושושן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבוע בלבד לאחר שחולק הכרטיס היחיד למשחקים האולימפיים בריו בדגם 470 בשייט, מתקיימת באותו מקום, בפלמה דה מאיורקה, אליפות אירופה. היום (חמישי) נערכו שני שיוטים, ומי שמובילות מבין הצוותים הישראלים הן דווקא נויה ברעם ורימון שושן שמדורגות במקום הרביעי לאחר שסיימו במקומות 4 ו-5 את שני השיוטים של היום.

גיל כהן ונינה אמיר, שבדיוק לפני שישה ימים התבשרו כי הן הצמד שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בריו, סיימו במקום השני את השיוט הראשון של היום ובמקום ה-11 את השיוט השני, מה שמציב אותן במקום העשירי הכללי. צוף זמט וסתיו ברוקמן, שגם הן לא יהיו בריו, מדורגות 33 כללי אחרי שסיימו 6 ו-26. חשוב להדגיש שלתחרות הזו, מעבר ליוקרה, אין חשיבות אולימפית כלשהי.

אצל הגברים, הצמד הישראלי שהבטיח את מקומו בריו, אייל לוין ודן פרויליך, פתחו רע את התחרות בפלמה ומדורגים במקום ה-25 הכללי מבין 69 צוותים. השניים סיימו 13, 17 ו-5 את שלושת השיוטים שנערכו היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully