וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירה שלישית או שביעית? בארה"ב חלוקים לגבי הפוטנציאל של בנדר

המניה של שחקן מכבי תל אביב עולה ויורדת לאחר שהכריז על כניסתו לדראפט. "הוא גרסה נוספת של פורזינגיס", נכתב באחד האתרים, ובאחד אחר נטען: "רחוק מלהיות המוצר המוגמר"

קובי אליהו

בווידאו: ראיון של דרגאן בנדר לאתר DRAFTEXPRESS

דרגאן בנדר הודיע אמש (רביעי) באופן רשמי על כוונתו להירשם לדראפט הקרוב, ובארצות הברית עוסקים במניה של שחקן מכבי תל אביב. למשך מרבית השנה דורג הקרואטי בן ה-18 במקום השלישי במרבית המוק-דראפטים האמריקאיים (שחוזים כיצד הדראפט האמיתי ייראה), אולם לאחרונה צנח בחלקם.

ב-NBADRAFT מדורג בנדר במקום השישי, אחת מתחת לדומנטאס סאבוניס שזינק במעלה המוק-דראפטים בשבועות האחרונים. ב-DRAFTEXPRESS הוא עדיין שלישי וב-SBNATION הידרדר למקום השביעי.

ב"בליצ'ר ריפורט" מדורג בנדר במקום החמישי, ובמקרה כזה (נכון למאזנים של קבוצות ה-NBA) ייבחר על ידי מינסוטה. "הוא עדיין לא שם מוכר, אבל הקרואטי בן ה-18 יהיה כזה בקרוב", נכתב. "זה לא רק הגודל שלו אלא העובדה שהוא קלעי מצוין ונהדר עם הכדור בידיו, מה שאומר שמאמנים יוכלו לשחק איתו בכל עמדה מסמול פורוורד ועד סנטר. הטימברוולבס הצעירים לא יוכלו לפספס הזדמנות לקחת אותו. תחשבו עליו כמו גרסה נוספת של קריסטאפס פורזינגיס, בחור שיכול לעמוד בכל נקודה על הפרקט ולתרום".

גם ב-NBCSPORTS הזכירו את בנדר בנשימה אחת עם פורזינגיס, אולם לא ממש באותו אופן: "שום דבר לא מסייע לבנדר כמו ההצלחה של פורזינגיס, אליו הוא מושווה. טפשי לקשור יחדיו את כל השחקנים הבינלאומיים, אבל זה מה שקורה ופורזינגיס פתח לבנדר את הדלת להיבחר גבוה. הוא כישרון שקל לאהוב, אבל הוא רחוק מלהיות המוצר המוגמר, מה שעובד לטובתו ונגדו. בעוד קבוצות אולי יהססו על הניסיון הקטן שלו, השילוב של כישרון וגיל אצלו מיוחד".

העיתונאי פראן פרשילה, שמסקר את הדראפט, צייץ: "זה הזמן המושלם עבור בנדר להירשם לדראפט. אין לו ניסיון כמו לפורזינגיס, אבל יש לו פוטנציאל עצום כסטרץ' 4".

דראגן בנדר שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ההשוואה לפורזינגיס מסייעת. בנדר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully