וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה מתחיל לעבוד: מיראלם פיאניץ' בדרך לצ'לסי

על פי 'סטנדרד' הבריטי, הבלוז מוכנים להציע על קשרה של רומא 30 מיליון יורו ומשכורת שבועית של 65,000 יורו. הבוסני הוא מלך הבישולים באיטליה עם עשרה. גם נאינגולאן ומנולאס מועמדים

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של צ'לסי על אסטון וילה

אנטוניו קונטה אמנם עסוק עם הכנותיה של נבחרת איטליה ליורו 2016, אך הידיעה על כך שבעונה הבאה יישב על ספסלה של צ'לסי יוצרת הדים, כאשר נראה כי בקיץ אנו עומדים לחזות במירוץ חימוש רציני בין הבלוז לשאר הגדולות של הפרמיירליג. מי שנראה כי עומד לסגור בקרוב אצל אלופת אנגליה היוצאת הוא קשר רומא מיראלם פיאניץ'.

על פי דיווח ב'איבנינג סטנדרד' הבריטי צ'לסי מוכנה להציע על פיאניץ', שמוביל את הליגה האיטלקית בבישולים העונה עם עשרה להם הוסיף גם 12 שערים בכל המסגרות, 30 מיליון יורו. לבוסני בן ה-26, שהגיע לבירת איטליה ב-2011 ורשם בקבוצה 179 הופעות, חוזה ברומא עם 2018 אך נראה כי הוא כבר החליט שהוא מעוניין במעבר לסטמפורד ברידג', כאשר בקבוצה מוכנים להציע לו חוזה לשלוש שנים ומשכורת של 65,000 יורו בשבוע.

שחקני רומא מיראלם פיאניץ' (שמאל) ראג'ה נאינגולן (ימין). AP
שנה הבאה בכחול? פיאניץ' ונאינגולאן/AP

ברומא חוששים כי מלבד פיאניץ', שנחשב לשחקן מפתח בקבוצה, צ'לסי תנסה לפתות גם את ראג'ה נאינגולאן ואת קוסטס מנולאס. כבר בשבוע שעבר דווח כי הקשר הבלגי, שיהיה בחודש הבא בן 28, שוחח עם חבריו על האפשרות לעבור לקבוצתו הבאה של קונטה, כאשר רומא הצמידה לו תג מחיר של 40 מיליון יורו בניסיון להחזיק אותו בקבוצה.

באשר לבלם היווני, באיטליה מדווחים כי קונטה כבר נפגש עם סוכנו בעת ששהה בלונדון על מנת לחתום על חוזהו בצ'לסי ולדון על החיזוק לעונה הבאה. בעקבות העונה החלשה של הקבוצה, האיטלקי אמור לקבל כיס עמוק לרשותו למטרות רכש כאשר המטרה היא לסגור את סגל הקבוצה כמה שיותר מוקדם.

מאמן נבחרת איטליה אנטוניו קונטה. AP
עובד במרץ. קונטה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully