וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפס בעיטות לשער, 15 איבודים: דנילו סופג אש בתקשורת במדריד

בזמן שבריאל מדריד מאשימים את השופט בהפסד המביך מול וולפסבורג, בתקשורת המקומית קוטלים את המגן שהועדף באופן תמוה על פני קרבחאל והפך לקורבן של יוליאן דראקסלר

one

ריאל מדריד ספגה המון ביקורות מאז ההפסד המביך מול וולפסבורג במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות, אבל מי שמשך את מירב האש היה דנילו, המגן הימני שפתח במקומו של קרבחאל והציג יכולת שהפכה אותו לקורבן הגדול של התקשורת הספרדית.

יותר מ-107,000 ציוצים נרשמו בטוויטר על דנילו ביממה האחרונה וההחלטה של זידאן לערוך רוטציה ולפתוח עם הברזילאי במקום קרבחאל המצוין, לא מוסיפה למעמדו של זידאן שסופג ביקורות כעת על ההחלטה שאולי תעלה לו בהדחה מליגת האלופות.

דנילו ריאל מדריד. GettyImages
זידאן עלול לשלם על ההחלטה לפתוח איתו. דנילו/GettyImages

קצת על היכולת של דנילו במספרים. המגן הברזילאי זכה במאבק אחד בלבד על כדור, פחות מכל ה-11 של ריאל כולל בנזמה ששיחק 40 דקות בלבד. בנוסף, דנילו לא ניצח אף קרב אווירי על כדור, הוא איבד 15 כדורים, לא רשם אף בעיטה לשער ולא הצליח למנוע אף בעיטה משחקן של וולפסבורג.

מעבר למספרים היבשים, דנילו הפסיד בכל מפגש מול יוליאן דראקסלר, כולל במאבק שהביא לפנדל של וולפסבורג. אגב, כשזידאן נשאל על ההחלטה לפתוח עם דנילו במקום קרבחאל הוא ענה: "רציתי להוסיף מחץ להתקפה". זאת למרות שמפת החום של המשחק גילתה שהוא לא הצליח לחדור אפילו פעם אחת לרחבה של וולפסבורג.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ציוצים נבחרים על דנילו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully