וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקדים את דיוויד בלאט? פטריק יואינג רוצה לאמן את ניו יורק ניקס

כוכב העבר של ניו יורק חושק במשרת האימון של הקבוצה לעונה הבאה: "הניקס מתאימים לי. אשמח להגיע לראיון עבודה. אני רואה אנשים שאין להם רזומה שמתקרב לזה ועדיין מקבלים הזדמנויות"

פטריק יואינג עוזר מאמן שארלוט. רויטרס
חולם על הקבוצה בה כיכב. יואינג/רויטרס

עונת ה-NBA מתקרבת לסיומה ובעוד שארלוט ועוזר המאמן שלה פטריק יואינג יהיו בפלייאוף ועדיין נמצאים חזק במאבק על המקום השלישי במזרח, הרי שהקבוצה בה כיכב הסנטר האגדי, ניו יורק ניקס, נותרה הרחק מאחור ותסיים באחד המקומות האחרונים במזרח גם השנה.

הלילה (בין רביעי לחמישי), ההורנטס עשו עוד צעד בדרך למעלה עם 97:111 קליל על הניקס, כאשר עוד לפני המשחק, יואינג התייחס לסוגיית המאמן של היריבה. בניו יורק שוקלים האם להשאיר לעונה הבאה בתפקיד את קורט ראמביס, שלא ממש הצליח להרים את הרמה של הקבוצה ומחזיק במאזן 17:8 העונה או שמא, להביא מאמן אחר במקומו.

אחד השמות שחוזרים ועולים בחודשים האחרונים כמועמד לניקס הוא דיוויד בלאט, שפוטר במהלך העונה הנוכחית מקליבלנד, אולם יואינג מקווה להקדים את כולם ולתפוס את המקום: "הניקס מתאימים לי בצורה מושלמת. הגופיה שלי תלויה על גג הגארדן, אני עדיין מתגורר באזור ואם תהיה לי ההזדמנות להגיע לראיון עבודה, אשמח".

יואינג הוסיף: "אני נמצא על הקווים כבר 13 שנים בערך. אני רואה אנשים שאין להם רזומה שמתקרב לזה ועדיין מקבלים הזדמנויות. זה מה יש. כל מה שאני יכול לעשות זה להמשיך לעבוד, להמשיך לשפר את היכולות שלי ובתקווה, יום אחד גם אני אקבל את ההזדמנות ואראה שאני מוכן". יואינג התראיין רק לשתי משרות של מאמן ראשי ב-13 השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully