וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילת שקד: "האלימות בספורט הורסת כל חלקה טובה, הטיפול בעיצומו"

שרת המשפטים נפגשה עם יו"ר המנהלת יורם באומן במטרה לתכלל את המאבק בנגע האלימות בספורט: "זה לא מקום להתקוטטיות". באומן: "הכרת הממשלה בבעיה תוביל לצמצום הדרסטי של התופעה"

למרות הסערה האחרונה במנהלת הליגה, במסגרתה הודיע יורם באומן כי יעזוב את תפקידו, המלחמה באלימות נמשכת. באומן נפגש היום (חמישי) עם שרת המשפטים איילת שקד כדי לתכלל את המאבק בנגע האלימות בספורט.

בעקבות יוזמה של מנהלת הליגות לכדורגל, נעתרה שרת המשפטים, איילת שקד, לערוך פגישה של כל הגורמים הרלוונטיים ובכללם משרד התרבות והספורט, הנהלת בתי המשפט והמועצה הלאומית למניעת אלימות בספורט כדי לתכלל את המאבק בנגע האלימות בספורט.

שרת המשפטים איילת שקד אמרה בדיון: "האלימות בספורט הורסת כל חלקה טובה וצריך להמשיך בכל הכוח כדי לשמור על הרוח הטובה במגרשי הספורט. ספורט צריך להיות מקום של אנרגיות חיוביות ותרבות פנאי ולא מקום להתקוטטויות".

איילת שקד שרת המשפטים, יורם באומן יו"ר מנהלת הליגה, יוסי שרעבי מנכ"ל משרד הספורט. קובי אליהו
מתכללים את המאבק. באומן, שקד ויוסי שרעבי/קובי אליהו

שקד המשיכה: "הטיפול בתופעה נעשה במספר מישורים, תיקוני חוק, השתלמות שופטים בנושא הטיפול באלימות בספורט וכן תכלול של כל הגורמים הרלוונטיים לנושא: פרקליטות, משרד ביטחון הפנים, הנהלת בתי המשפט ומשרד התרבות והספורט ואולי אף משרד החינוך. התכלול יכלול בין היתר עריכת בדיקה של השוואה חקיקתית בנעשה במדינות אחרות בעולם. נערוך בשבועות הקרובים ישיבה שתתכלל את כל הגורמים יחד".

יורם באומן, יו"ר המנהלת: "אני מבקש להודות לשרה שקד ולשרה רגב על הטיפול הרב מערכתי לאלימות בספורט. אין ספק שהירתמותן של השרות וההכרה בממשלה שיש להכיר בבעיה תוביל לבסוף גם לצמצומה הדרסטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully