וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ שוב בדורטמונד: בשני מחנות האוהדים מראים את אהבתם

המאמן חזר לסיגנל אידונה פארק כדי לפגוש את האקסית. צפו באוהדים המקומיים שרים לו יחד עם אוהדי ליברפול. תחנת טלוויזיה הודיעה שתציב עליו מצלמה במשך כל המשחק והוא הגיב בחריפות

one

צפו: אוהדי שתי הקבוצות שרים יחד לקלופ

אחד המשחקים המרגשים של העונה בכדורגל האירופי ייערך הערב (חמישי, 22:05, ספורט 1 ו-HD), כאשר בורוסיה דורטמונד תארח את ליברפול ואת מאמנה בשבע השנים החולפות, יורגן קלופ.

קלופו זכה להצלחה גדולה עם השוורצגלבן, כולל שתי אליפויות רצופות והעפלה לגמר ליגת האלופות, אולם הערב הוא מגיע לסיגנל אידונה פארק בתור אורח והמקומיים, שנמצאים בכושר נהדר, דאגו להזכיר לו זאת. בכניסה למתחם חדרי ההלבשה הוצב שלט עליו נכתב "חדר ההלבשה: יורגן קלופ", עם חץ לכיוון חדר ההלבשה של האורחים. סמיילי צורף לשלט הזה.

רויטרס

בדורטמונד מקבלים יפה את קלופ

גם הטלוויזיה הגרמנית בטירוף לקראת המשחק ומלבד שש שעות של פרי-גיים, היא תציב מצלמה שתלווה את קלופ במשך כל 90 הדקות של המשחק: "בחיים לא שמעתי על דבר כזה. אתם מבינים לאיזה טירוף העולם הזה הגיע? הם לא יכולים לעקוב אחרי כל הזמן. אני מכיר כל פינה בדורטמונד, יורדים מהאוטובוס, נכנסים לחדרי ההלבשה ואף אחד לא יכול לעקוב אחרינו לשם. אני לא משחק, רק מאמן. אם יש מישהו מספיק מטופש שרוצה לראות במשך 90 את הפרצוף שלי, אני לא יכול לשנות את העולם. אם זה נכון ובאמת תהיה עליי מצלמה, אני צריך לשקול אם לדבר אי פעם עם תחנת הטלוויזיה הזו. אני די בטוח שלא אדבר איתם יותר, אם לא אהיה חייב. אולי הם יחשבו על זה שוב, כי כבר עשיתי איתם כמה ראיונות בחיי".

המאמן עצמו כבר הודיע שהוא לא מתחבר לכל נושא ה"כבש ולא חגג" שמאפיין שחקנים מול האקסיות שלהם: "ברור שאחגוג עם נכבוש. חגגתי גם כששיחקתי עם דורטמונד בחוץ נגד מיינץ, ושם הייתי 18 שנים. לא אקח כדור נגד חגיגות לפני המשחק, כזה אני, תמיד".

האוהדים של שתי הקבוצות מכינים חגיגה גדולה ו-65 באי האצטדיון צפויים לשיר יחד לפני הפתיחה את "You'll Never Walk Alone". אגב, אוהדים רבים יגיעו עם צעיפים משולבים וצפויים גם למחות יחד נגד מחירי הכרטיסים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוכנים לזה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully