וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונשה של בני סכנין הומתק, תארח את מכבי תל אביב באצטדיון דוחא

טוויסט מרתק במאבק האליפות. עונש הרדיוס של סכנין הופחת למשחק אחד, בו תארח את ב"ש בחיפה או בנתניה. במכבי תל אביב הגיבו: "לא רוצים לחשוב מה היו אומרים עלינו אם זה היה הפוך". דוכי: "לא מרוצים עד תום"

one

בווידאו: 3:3 בין בני סכנין לבין מכבי חיפה

עונש הרדיוס של בני סכנין הומתק ולמעשה, צפוי להשפיע בצורה קריטית על מאבק האליפות. בפסק דין שפרסם היום (חמישי) בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, בעקבות ערעור של הקבוצה בעניין זריקת חפצים על שוער בית"ר וכן סינוור שחקנים באמצעות קרני לייזר, הוחלט כי העונש של שני עונשי רדיוס יומתק לאחד בלבד ולמעשה, היא תארח רק את הפועל באר שבע מחוץ לביתה שדוחא. את מכבי תל אביב תארח במגרשה.

מנכ"ל בני סכנין חאלד (דוכי) קאסום התייחס להמתקת העונש "אנחנו לא מרוצים עד תום, אבל זה יותר הגיוני משני משחקי רדיוס וקנס של שלושים אלף שקל. אני חושב שאסור שיהיה עונש רדיוס בכלל". בקבוצה כעת יבחנו היכן לארח את באר שבע, כאשר לוואלה! ספורט נודע שבהנהלת המועדון מתלבטים בין האצטדיון בנתניה לבין האצטדיון בחיפה. החלטה צפויה להתקבל בימים הקרובים בנושא.

גורם במכבי תל אביב הגיב להחלטה: "לא רוצים לחשוב מה היו אומרים עלינו, אם המצב היה הפוך".

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יטיילו לדוחא. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

בסכנין טענו כי העונש אינו מידתי לאורע ואינו תואם ענישה במקרים אחרים, שבהם בית הדין הסתפק בקנס. בית הדין החליט להפחית את הענישה כך שיוטל עונש של משחק רדיוס אחד, במקום שניים. בנוסף, הקנס יופחת מ-30 אלף שקל ל-20 אלף בלבד בפועל וכן עשרת אלפים על תנאי לשנה.

פרופסור מיגל דויטש והשופטת בדימוס אסתר קובו כתבו בפסק הדין: "נבקש להדגיש כי על המערערת להגביר באופן משמעותי את מאמציה השוטפים למיגור תופעות של אלימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully