וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן השתמש בסמים? סוכנו מגיב להאשמות החמורות

בעקבות טענותיו של אחד מבכירי רופאי הספורט בשבדיה, לפיהן השבדי היה מסומם בתקופתו ביובנטוס, מינו ראיולה תוקף חזרה: "נתבע אותו. יהיו לו חיים אחרים עכשיו. הוא מפיץ שקרים"

זלאטן איברהימוביץ' במדי יובנטוס לפני ג'ון פיינטסיל במדי מכבי תל אביב. AP
האשמות חמורות. זלאטן במדי יובנטוס מול ג'ון פיינטסיל ממכבי תל אביב בליגת האלופות/AP

הסערה שיצר אולף קארלסון, אחד מבכירי רופאי הספורט בשבדיה, כאשר האשים את זלאטן איברהימוביץ' בשימוש בחומרים אסורים בתקופה בה שיחק ביובנטוס, מסרבת להרגע.

"קארלסון עשה טעות ענקית", אמר סוכנו של זלאטן מינו ראיולה, "אנחנו נתבע אותו. תמיד יש אנשים שישנאו. אולי הוא ספורטאי עבר שכשל, או שאולי הוא סתם מקנא. היו לו חיים מסוימים לפני מה שאמר, ויהיו לו חיים אחרים עכשיו. הוא מפיץ שקרים".

"ענייני סמים ביובנטוס הסיימו לפני שזלאטן הגיע לקבוצה", המשיך ראיולה, "לקחו שם את העניין ברצינות והוא עבר בדיקות סמים בין 15-20 פעמים. יובנטוס תמיד הייתה מתחת למיקרוסקופ. הטענות משוגעות, שום דבר לא מבוסס בעובדות. כל הקבוצות שזאלטן שיחק בהן יודעות שהוא אפילו לא לוקח אספירין".

סוכנו של זלאטן איברהימוביץ', מינו ראיולה. רויטרס
"כל הקבוצות שזאלטן שיחק בהן יודעות שהוא אפילו לא לוקח אספירין". ראיולה/רויטרס

כשנשאל לגבי תגובתו של זלאטן עצמו להאשמות ענה ראיולה: "דיברתי איתו, הוא רגוע. הוא יותר נבוך מהחמצת הפנדל מול מנצ'סטר סיטי. הוא אמר שזו לא העבודה שלו להגיב להאשמות מהסוג הזה".

גם מאמן נבחרת שבדיה, לארס ריכט, הגיב לפרשה: "אין לי מילים. אני לא יודע על מה קארלסון ביסס את דבריו".

הפרשה החלה כאשר קארלסון הגיע להתארח בוועידה שנערכה בעיר השבדית וארמלנדס ושם פצח בשורה של האשמות חמורות: "כשזלאטן איברהימוביץ' שיחק ביובנטוס, בגיל 23, הוא העלה תוך שישה חודשים בלבד לא פחות מעשרה קילו של שרירים. אף אחד בעולם לא יכול לצמוח ככה. אני חושב שהוא היה מסומם באותה תקופה".

בהמשך, נשאל קארלסון האם יש לו הוכחות כלשהן והשיב: "לא, אבל אני משוכנע שאני צודק. גם אלבין אקדאל (שחקן שבדי ששיחק ביובנטוס בעונת 2008/09) העלה בתקופה שלו בקבוצה שמונה קילו. זה לא נורמלי. אל תשכחו שלקבוצה הזו היה רופא שהושעה ל-22 חודשים בגלל שהוא העביר סמים לשחקנים".

אגב, קארלסון, שעבד בעבר עם כמה מהנבחרות הבכירות של שבדיה ,הודה בעבר שנתן חומרים אסורים לספורטאים שעברו אצלו: "בספורט קבוצתי כמו כדורגל יותר קל לסמם שחקנים מאשר בספורט אישי. הפיקוח בכדורגל לא רציני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully