וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנה האגדי של יוטה, ג'רי סלואן, חלה במחלת הפרקינסון

חבר היכל התהילה בן ה-74, שהוליך את הג'אז לגמר ה-NBA פעמיים, הודיע כי הוא חולה במחלה הקשה וכי הוא סובל מהזיות. סם הינקי התפטר מתפקידו כג'נרל מנג'ר של פילדלפיה, קולאנג'לו יחליפו

אימג'בנק GettyImages

חדשות מעציבות מאוד הגיעו הלילה (בין רביעי לחמישי) כאשר מאמנה האגדי של יוטה, ג'רי סלואן, הודיע כי הוא חולה במחלת הפרקינסון. סלואן בן ה-74 הוציא הודעה רשמית, בה נאמר כי אובחן גם כסובל מהזיות.

סלואן טען כי החליט לצאת עם ההודעה על מחלתו לתקשורת מכיוון שהתסמינים שלו, שכוללים רעידות וקול חלוש, מתחילים להיראות כלפי חוץ. גם התסמינים של מחלת לואי בודי, בה לקה, כוללים הזיות קשות, בעיות בזיכרון ובעיות בפתרון בעיות.

סלואן נכנס להיכל התהילה בשנת 2009 אחרי שאימן את יוטה ג'אז במשך 22 שנים והגיע עימם פעמיים לגמר ה-NBA, שם הפסיד פעמיים ברציפות לשיקגו בולס הגדולה של מייקל ג'ורדן ופיל ג'קסון. סלואן מחזיק בתואר יועץ בכיר לג'אז, ומגיע באופן קבוע למשחקי הבית. בקבוצה הוציאו הודעה: "הוא תמיד יהיה חבר אהוב במשפחה, הוא יילחם במחלה בנחישות".

הג'נרל מנג'ר של פילדלפיה 76' סם הינקי. AP
נכשל. הינקי/AP

בנושא אחר, הג'נרל מנג'ר הכושל של פילדלפיה, סם הינקי, התפטר הלילה מתפקידו. הינקי, שהוביל את הסיקסרס למאזן הגרוע ב-NBA והעמיד את אחד הפרנצ'ייזים הגרועים בהיסטוריה של הליגה, החליט לשים את המפתחות ולפנות את תפקידו.

במהלך שלוש השנים של הינקי בפילדלפיה, הקבוצה סיימה עם מאזנים קטסטרופלים - 63:19 בעונתו הראשונה, 64:18 בעונה השנייה, ורגע לפני שהעונה השלישית שלו נגמרת, המאזן שלו העונה הוא 68:10, הגרוע ביותר בקדנציה שלו בקבוצה.

הינקי ניסה לבצע טאנקינג ממושך כדי לבנות מחדש, אך הפציעה הארוכה של ג'ואל אמביד, בנוסף לבחירות לא נכונות והגעתו של ג'רי קולאנג'לו, שמונה ליו"ר הקבוצה והכביד על הינקי, עשו נזק בלתי הפיך למועדון. אגב, מי שיחליפו הוא אחיו של ג'רי קולאנג'לו, בריאן.

הינקי התפטר באמצעות מכתב בן 13 עמודים ששלח להנהלה, ורמז על כך שההחלטה הגיעה בעקבות התערבותו של קולאנג'לו: "בעקבות השינויים שנעשו, אני לא בטוח שאני יכול לקבל את ההחלטות הכי טובות. לטובת המועדון והמשקיעים, אני עוזב את הקבוצה". אגב, במכתבו, ציטט הינקי את המילאירדר וואן באפט, קבוצת הפוטבול ניו איגנלנד פטריוטס, המאמן ביל ביליצ'ק וכמובן, אברהם לינקולן.

אורן לוי על הפרויקט שהתפורר להינקי בין הידיים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ברשת לא נשארו אדישים למכתב של הינקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully