וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב קרובה לסיכום עם סוני ווימס

6.4.2016 / 23:25

הסמול פורוורד שכיכב בצסק"א מוסקבה וניסה את מזלו ב-NBA מעוניין לשוב ליבשת הישנה בעונה הבאה, ובין הצדדים כבר סיכום עקרוני על הסכומים אותם ירוויח. אכזבה מריצ'רד הנדריקס

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על מכבי חיפה

מוקדם יותר היום פרסמנו כי מכבי תל אביב קרובה לסיכום עם מאיק צירבס, כשגם חברו לקו הקדמי של הכוכב האדום בלגרד קווינסי מילר צפוי להצטרף לצהובים בעונה הבאה, לאחר שעם שניהם יש כבר סיכום עקרוני. כעת מתברר כי שחקן נוסף שעשוי לחבור אליהם הוא סוני ווימס. גם עימו סיכום עקרוני על הסכומים אותם ירוויח, אולם במכבי תל אביב מבהירים כי למרות הסיכום הכספי העקרוני, "כל עוד אין חתימה - זה לא סגור לחלוטין".

הצהובים ניהלו עם שחקן צסק"א מוסקבה לשעבר שיחות זו תקופה ארוכה, ועל פי גורמים המעורים במשא ומתן עימו, החליט לחזור בעונה הבאה לאירופה. החוזה יהיה לשלוש שנים עם אופציית יציאה בשנה השנייה. עצם ההחלטה ללכת על ווימס מעמידה בסימן שאלה גדול את עתידו של דווין סמית', שחתום על חוזה לשנתיים הבאות.

ווימס (29, 1.98 מ') נבחר במקום ה-39 של דראפט 2008 על ידי שיקגו ונדמה היה שהצליח לתקוע יתד בליגה הטובה בעולם, כשרשם בעונת 2010/11 9.2 נקודות למשחק במדי טורונטו. עם זאת, בסיומה שוחרר והחל את הקריירה האירופית שלו - תחילה בז'לגיריס, ולאחר מכן, בין 2012 ו-2015, בצסק"א מוסקבה, בשורותיה הפך לאחד השחקנים הטובים ביבשת. בקיץ החולף עזב את חוזהו בצסק"א וחתם לשנתיים נפיניקס אך שוחרר מהסאנס בשלהי העונה, חתם במרץ 2016 בפילדלפיה, ובחלוף כשלושה שבועות שוחרר גם מהקבוצה החלשה ביותר ב-NBA.

בתוך כך, ריצ'רד הנדריקס רק חתם, אולם מצבו כבר מעורער: ישנם גורמים במועדון המעוניינים לשחרר את שחקן הפנים כבר בתום העונה הרבה, לאחר שנרשמה אכזבה רבה מיכולתו. יש לציין שהנדריקס הגיע ארצה כשהוא סובל מפציעות בברכו ובקרסול. עם טיילור רוצ'סטי במכבי תל אביב לא רוצים להמשיך בעונה הבאה, כשגורמים בקבוצה הביעו אי שביעות רצון מהשחקן. גם טרבור אמבקווה עשוי שלא להמשיך, ומי שלבטח לא ימשיך הוא בריאן רנדל.

שחקן פיניקס סאנס סוני ווימס. AP
חיזוק גדול, אם וכאשר יגיע. ווימס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully