וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד זועמים על השופט: "ריאל צריכה לדרוש שיכבדו אותה יותר"

התקשורת בבירת ספרד לא אהבה את השיפוט של ג'אנלוקה רוקי בוולפסבורג: "אופ"א לא נותנת כבוד למועדון הגדול בעולם במאה ה-20". בייל: "היה עליי פנדל". מרסלו חוטף על הצלילה: "מביך ומביש"

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב. GettyImages
הפנים אומרות הכול/GettyImages

מספרי הערב

* עד היום, ריאל מדריד הפסידה שלוש פעמים 2:0 בחוץ במשחק ראשון מתוך שניים באירופה. רק פעם אחת היא לא הצליחה למחוק את הפיגור ולעבור שלב.

* ריאל מדריד צנחה לפיגור 2:0 כבר בדקה ה-25 - הכי מהר שלה בליגת האלופות מאז ספטמבר 2005, מול ליון.

* בכלל, הבלאנקוס נקלעו לפיגור לראשונה העונה בליגת האלופות.

* ארבע פעמים ריאל מדריד ספגה שני שערים בליגת האלופות, ובכל פעם היריבה היתה גרמנית.

* הבלאנקוס עלו לפסגת טבלת כל הזמנים (בצוותא עם ארסנל) כקבוצה שנשרקו נגדה הכי הרבה פנדלים (23).

* רצף הדקות של קיילור נבאס ללא ספיגה בליגת האלופות נעצר על 738. רק ליינס להמאן היו יותר (853).

* רק פעם אחת בתולדותיה ריאל מדריד חזרה מפיגור 2:0 לניצחון בליגת האלופות - ב-2004, כששבה מ-2:0 מול רומא ל-2:4.

* כריסטיאנו רונאלדו רשם את משחקו ה-124 בליגת האלופות ועלה למקום השישי בכל הזמנים, בצוותא עם פול סקולס.

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. GettyImages
בנזמה החמיץ ונפצע/GettyImages

הכותרת ב"אס" השתמשה במשחק מילים מתוסכל: "בתוך הפה של הזאב". באתר הוסיפו: "ריאל נקלעה לבלגן עצום בגלל עשר דקות של פחד. לפני ואחרי השערים, היו חסרים לריאל מאמץ ומחויבות, בעוד ההגנה טעתה בצורה חמורה". ב"מארקה" שמרו על קו קצת יותר אופטימי: "מחויבים למהפך אפי", הייתה הכותרת ובהמשך נכתב: "ריאל הייתה מאוד אפורה ונפלה בגרמניה. היא תצטרך לעשות מהפך בברנבאו".

לצד הביקורות על הקבוצה, הופיעו גם ביקורות קשות על השופט ג'אנלוקה רוקי. האיטלקי והצוות שלו פסלו שער של כריסטיאנו רונאלדו כבר אחרי שתי דקות בטענה גבולית לנבדל, וגם בהמשך סיפקו כמה שריקות מעוררות מחלוקת. הפובליציסט חואנמה רודריגס מ"מארקה" היה נוקב במיוחד בנוגע לטעויות השיפוט וכתב: "הדבר הראשון שריאל מדריד צריכה לעשות בקיץ זה לא לרכוש שוער, חלוץ או קשר, אלא לדרוש שיכבדו אותה. היום אופ"א לא הראתה שום כבוד למועדון הכדורגל הכי גדול בעולם במאה ה-20".

גם גארת' בייל התייחס לשיפוט: "ריסקו אותי. הוכשלתי ברחבה. הכדור היה אצלי והשחקן היריב ביצע עליי עבירה. אם זה היה מחוץ לרחבה, השופט היה שורק נכון? אז בתוך הרחבה זה צריך להיות פנדל".

חסה, שהחליף את קארים בנזמה, הוסיף: "השופט פסל שער חוקי של כריסטיאנו, התעלם מפנדל על בייל ושרק לזכות וולפסבורג פנדל שלא היה".

עוד באותו נושא

רבע גמר ליגת האלופות: וולפסבורג גברה 0:2 על ריאל מדריד

לכתבה המלאה
השופט ג'אנלוקה רוקי עם שוער ריאל מדריד, קיילור נבאס. AP
השופט רוקי עם קיילור נבאס/AP

מאמן ריאל, זינדין זידאן, סיכם: "כל משחק בכדורגל הוא קשה, לא משנה מי היריבה. אם אנחנו לא באים עם האנרגיות הנכונות מהרגע הראשון, זה מה שקורה. אני עדיין גאה בקבוצה שלי. וולפסבורג ניצחה בלי לעשות יותר מדי. היה חסר לנו מחץ מול השער".

לקראת ההמשך אמר זידאן: "אנחנו עדיין בחיים ונצטרך לעשות מהפך בגומלין. יש לנו את ההזדמנות לעשות את זה. זה לא עניין של ביטחון, ידענו שיהיה לא פשוט. אנחנו לא יכולים תמיד לעשות את הדברים בצורה מושלמת. הקהל תמיד לצידנו ויחד ננסה לעשות את זה. הדבר היחיד שצריך לעשות זה להישאר מאוחדים ולהמשיך במה שאנחנו עושים".

מי שספג הרבה אש היה מרסלו. בדקה ה-70, המגן הברזילאי נראה בועט קלות ונוגח בבטנו של מקסי ארנולד ולקינוח, גם צולל בהצגה גדולה כאילו ארנולד היה זה שפגע בו. הגרמני ספג צהוב ומאמן וולפסבורג, דיטר הקינג, אמר בסיום: "אני חושב שמה שמרסלו עשה לא שייך לכאן, זה מעשה לא ספורטיבי".

ב"דיילי מייל" תהו "האם מדובר בצלילה הכי גרועה אי פעם" ובשידור ב-ITV, שחקן העבר והפרשן בהווה, גלן הודל, אמר: "הוא נופל כאילו ירו בו. זה מביך ומביש". בכל מקרה, הממים כבר החלו לחגוג על מרסלו, שיבקש לשכוח כמה שיותר מהר מהסיפור הזה.

הממים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully