וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של זלאטן: "אם הוא יגיד לי שהוא רוצה לפרוש, אכלא אותו"

מינו ראיולה, סוכנו של החלוץ השבדי הנהדר, מסרב לקבל את האפשרות לפיה זלאטן יסיים את הקריירה בתום העונה: "זה יהיה כאילו מישהו גנב את המונה ליזה. פשע נגד האנושות הספורטיבית"

עריכה: מרום שפיצר

בווידיאו: משדר מיוחד לקראת הצ'מפיונס

רגע אחרי הזכייה הקלילה באליפות צרפת בחודש שעבר, הודיע זלאטן איברהימוביץ' כי העונה הנוכחית היא גם האחרונה שלו במדי פריס סן ז'רמן. השבדי כבר בן 34 וחצי ונהנה מעונה מופלאה, כאשר ב-41 הופעות עד כה, הוא כבש לא פחות מ-38 שערים ורחוק רק שלושה שערים מהשוואת שיא הקריירה העונתי שלו.

לא מעט קבוצות כבר הוזכרו כמועמדות להביא את זלאטן לעונה הבאה, כולל בין היתר האקסיות אינטר ומילאן, כמו גם מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, כאשר גם אופציית מעבר ל-MLS עלתה. בכל מקרה, סוכנו של הכוכב הגדול, מינו ראיולה, כבר הבהיר שהוא לא מוכן בשום אופן לאפשר לזלאטן לפרוש.

"המשימה היחידה של זלאטן כרגע היא לסיים את העונה בצורה מוצלחת", אמר ראיולה בראיון בצרפת, "מה שיקרה העונה בליגת האלופות לא יקבע שום דבר לגבי העתיד שלו. אם זלאטן לא רוצה להמשך לשחק כדורגל עבור עצמו, אז שימשיך לשחק כדורגל עבורי. אם הוא יפרוש, זה יהיה כאילו מישהו גנב את המונה ליזה. אם הוא יגיד לי שהוא רוצה לפרוש, אני אכניס אותו לתא כלא עד שהוא ישנה את דעתו. פרישה שלו באמת תהיה פשע נגד האנושות הספורטיבית".

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן עם דויד לואיז. רויטרס
לאן מועדות פניו? זלאטן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully