וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פיל ג'קסון ינסה להשאיר את קורט ראמביס גם בעונה הבאה

חדשות רעות לדיוויד בלאט? ב"ניו יורק דיילי ניוז" טוענים שהזן מאסטר מעוניין להמשיך את ההתקשרות עם שחקן העבר על אף התוצאות המאכזבות, משום שזה מוכן ללכת בדרך בה ג'קסון מאמין

מאמן ניו יורק ניקס קורט ראמביס. GettyImages
למי אכפת מהתוצאות? ראמביס/GettyImages

את העונה הנוכחית פתחה ניו יורק עם המון תקווה לא אופיינית. יכולתו הנפלאה של קריסטאפס פורזינגיס גרמה לאוהדי הניקס לפנטז על עתיד טוב יותר, אך כשם שקורה למועדון כמעט מדי שנה בשני העשורים האחרונים, הירידה לא איחרה להגיע.

בפברואר פוטר דרק פישר ועוזרו קורט ראמביס החליפו, אך אם כשחילופי המאמנים התרחשו דובר על כך שראמביס ישמש כמאמן זמני בלבד, עד שיוחלף בקיץ, כעת עושה רושם ששחקן העבר של הלייקרס, שלא ממש הצטיין עד כה בתפקיד, עשוי להישאר גם בעונה הבאה.

על פי דיווח ב"ניו יורק דיילי ניוז", אם זה תלוי בפיל ג'קסון, ראמביס הוא המועמד המוביל לאמן את הקבוצה, זאת בשל יחסיו הקרובים עם הזן מאסטר והעובדה שהוא מוכן ללכת בדרכו של ג'קסון. עם זאת, לא ברור האם הבעלים ג'יימס דולאן יסכים למהלך, או שמא יעדיף לבחור בדרך אחרת. רשימת המועמדים שהוזכרו בין היתר כוללת את טום ת'יבודו, לוק וולטון, דיוויד בלאט, ג'ף ואן גנדי, מארק ג'קסון, ג'ון קליפארי, בריאן שואו ואחרים.

בשבועות האחרונים, כך על פי העיתון הניו יורקי, לקח ג'קסון צעד קדימה והחל להיות ווקאלי יותר באימונים, בניסיון לסייע לראמביס. עם זאת, יחסיו של המאמן הנוכחי עם צמד הכוכבים פורזינגיס וכרמלו אנתוני לא אידיאליים, ועל פי דיווחים, מלו היה מעדיף לראות דמות אחרת על הקווים.

פיל ג'קסון ניו יורק ניקס. AP
לוקח צעד קדימה. פיל ג'קסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully