וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יבריל סיסה לא לבד: גם סילבן ווילטורד חוזר מפרישה?

שחקן העבר של ארסנל וליון קיבל תיאבון מההודעה של חלוץ העבר? ווילטורד הודיע אף הוא על חזרה לכדורגל: "הקדשתי לנושא מחשבה רבה. ב-20 באפריל אכנס מסיבת עיתונאים, ואתן פרטים נוספים"

סילבן ווילטורד שחקן נבחרת צרפת. אורי לנץ
מרגש. ווילטורד/אורי לנץ

כנראה שהיורו הקרוב שייפתח בקיץ בצרפת עושה תיאבון לשחקני עבר במדינה. אחרי שג'יבריל סיסה הודיע על חזרה למגרשים, היום (רביעי) שחקן התקפה צרפתי נוסף, סילבן ווילטורד, הודיע על חזרה לעולם הכדורגל בגיל 41. "אחרי שהקדשתי לנושא מחשבה רבה, החלטתי לבצע קאמבק ולחזור לכדורגל", צייץ ווילטורד. "ב-20 באפריל אכנס מסיבת עיתונאים, במהלכה אתן פרטים נוספים".

בצרפת תוהים האם שחקן העבר מתכוון לחזור לשחק, או שמא מיועד לתפקיד מקצועי, כשעל פי דיווחים שונים הוא עשוי לקבל תפקיד בקבוצתו לשעבר, בורדו.

ווילטורד הודיע על פרישה מכדורגל ביוני 2012, אחרי עונה בליגה השנייה בצרפת במדי נאנט (כבש שמונה שערים). בצרפת שיחק ווילטורד גם בראן, הקבוצה שבה גדל, בבורדו, בליון, במארסיי ובמץ. בשנת 2000 חתם בארסנל, ששילמה עבורו לא פחות מ-13 מיליון ליש"ט - סכום עתק לאותה תקופה.

סילבן ווילטורד שחקן נבחרת צרפת עם פטריק ויירה. GettyImages
הודיע על פרישה מכדורגל ביוני 2012. ווילטורד/GettyImages

החתמתו של שחקן הכנף בשורות התותחנים הגיעה זמן קצר לאחר שער השוויון הדרמטי של ווילטורד ביורו 2000, לרשת של נבחרת איטליה בתוספת הזמן. כמו כן, ייצג ווילטורד את נבחרת צרפת במונדיאל 2002, ביורו 2004 ובמונדיאל 2006.

הוא ארבע פעמים באליפות בצרפת (אחת עם בורדו, שלוש עם ליון) ובשתי אליפויות עם ארסנל - כולל בעונת 2003/04 הבלתי נשכחת.

לפני כשנה ניצל ווילטורד מהתרסקות מסוק בארגנטינה, במסגרת תוכנית ריאלטי במדינה. במסגרת צילומים של תכנית ריאליטי חדשה בשם "Dropped", המריאו הספורטאים במסוק בדרך ליעדם כשלפתע איבד הטייס שליטה והתרסק. שמונה ספורטאים נהרגו, כשווילטורד, שהודח מהתוכנית במשימה שלפני כן, לא נכח במסוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully