וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע: יושב ראש מנהלת הליגה יורם באומן החליט להתפטר

6.4.2016 / 12:15

במהלך ישיבת הנהלה של המנהלת, הודיע יושב הראש על כוונתו לעזוב את תפקידו, בשל הרצון "להוריד הילוך" באינטנסיביות: "חייב לשוב לעסקים בהם אני עובד. מבקש להודות לכל הצוות הנהדר של המנהלת"

יו"ר המנהלת, יורם באומן. ניב אהרונסון
הודיע על עזיבה. באומן/ניב אהרונסון

יושב ראש מנהלת הליגות, יורם באומן, הודיע היום (רביעי) בישיבת הנהלה על התפטרותו ממנהלת הליגות, בשל הרצון "להוריד הילוך" באינטנסיביות של העבודה והכוונה של באומן להתרכז בחברות בקבוצת פובליסיט.

"חייב לשוב לעסקים בהם אני עובד", אמר באומן. "אני מבקש להודות לכל הצוות הנהדר של המנהלת. הקמנו באפס זמן גוף ללא אמצעים ובלי כל תקציב, ארגון יציב וחזק, כזה שמטפל בהצלחה בכל ענייני הכדורגל. אני מתחייב להמשיך ולסייע לכדורגל הישראלי". מוועדת ההנהלה נמסר: "אנו מודים ליורם על התרומה הנהדרת שלו להקמתה של המנהלת. נמשיך לעבוד יחד ואנחנו בטוחים שבעתיד דרכינו יצטלבו".

באומן היה שותף להקמתה של המנהלת ובמהלך השנתיים שבהן פעלה נרשמו הישגים רבים לכדורגל הישראלי, ובהם הגדלת כמות הצופים במגרשים, שיפור חווית הכדורגל, הפעלה של תוכניות למאבק באלימות בספורט ובכללן החמרת חקיקה ומיזם "מגן הכבוד" בחסות בית הנשיא, כמו גם טיפול בהצלחה במשברים דוגמת סוגיית הכדורגל בשבת, מחאת הכרטיסים ועוד. תחת באומן, נמכרו זכויות השידור של הכדורגל הישראלי במעל ל-680 מיליון שקלים לחמש שנים.

סתיו שחם, הבעלים של הפועל כפר סבא. קובי אליהו
זועם. שחם/קובי אליהו

ההודעה של יורם באומן הפתיעה רבים מבעלי הקבוצות בכדורגל הישראלי. בעלי הפועל כפר סבא סתיו שחם ובעלי בני יהודה משה דמאיו סיפרו כי ידעו על הצעד של באומן במקביל להודעה של המנהלת לכלי התקשורת. השניים סיפרו כי הם מצרים על כך שבאומן עוזב ומוקירים תודה על פעילותו.

שחם התייחס היום בשיחה עם וואלה! ספורט לטענות שהושמעו מצד גורמים בכדורגל הישראלי כלפי ידיעות שדולפות מישיבות המנהלת. "הדלפת ידיעות מישיבת דירקטוריון המנהלת גובלת בפלילים", קבל שחם. "לא יעלה על הדעת שדברים אשר נאמרים בישיבות של ועדת ההנהלה של המינהלת ייצאו החוצה. אני לא בודק מי אמר ומה אמרו אני רק חושב שכולנו צריכים להיות הרבה יותר אחראיים לדברים שיוצאים מישיבות המנהלת". בישיבה היום סיכמו הנוכחים להימנע מהוצאת תכנים מישיבות אלא רק בהודעות מסודרות של המנהלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully