וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס: "יוהאן ביקש מג'ורדי עדכונים על מכבי תל אביב אפילו מבית החולים"

מאמן מכבי תל אביב דיבר במדינתו על האגדה ההולנדית ("ביקש מג'ורדי תמונות של מכבי תל אביב גם כשהיה מאושפז"), על המנהל הספורטיבי ("ג'ורדי? הוא מרגיש פה בבית") וסיפר על קבוצתו: "השחקן הצעיר ביותר בסגל שלי בן 23, וגם הוא שחקן ספסל"

מערכת וואלה!

בווידאו: האם פטר בוס עושה את ההבדל במירוץ האליפות?

כמעט שבועיים עברו מאז שאחד הכדורגלנים הגדולים בכל הזמנים, יוהאן קרויף, הלך לעולמו אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן, אך ברחבי העולם, ובהולנד בעיקר, מתקשים להיפרד מהאגדה. אחד מאתרי האינטרנט הגדולים במדינה, "דה טלחרף", פרסם הבוקר (רביעי) ראיון עם מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס, שהכיר היטב את יוהאן ואף בילה עימו מספר ימים בישראל, כשבמוקד הראיון היחסים בין יוהאן לבנו ג'ורדי, המנהל הספורטיבי של הצהובים.

"אני זוכר שיוהאן התעניין מאוד במכבי תל אביב ובתוצאות הקבוצה", אמר בוס. "אני זוכר שאפילו אחרי שהוא אושפז, כשהוא היה במיטתו במצב קשה, הוא ביקש מג'ורדי שיעדכן אותו בתוצאת המשחק של מכבי תל אביב ואף ביקש לראות תמונות מהאצטדיון. יוהאן אמר לג'ורדי מה הוא חושב על תוצאת המשחק והביע את דעתו על נושאים רבים. היה מאוד יפה לראות את האהבה שלו לקבוצה של בנו".

"בישראל ג'ורדי מרגיש בבית", הוסיף המאמן. "הוא המנהיג של המועדון ואף הצליח להוביל אותו לזכייה באליפות במשך שלוש עונות רצופות. יש לו ידע אדיר בכל הקשור לשוק השחקנים. הוא מתערב אך ורק בכל הנוגע לקבוצה הראשונה - בכל הקשור לשחקנים ובנעשה בחדר ההלבשה במהלך השבוע. הוא נורא אוהב לדבר על טקטיקה ולעקוב אחר האימונים שלנו".

בוס נשאל על ההתאקלמות שלו בישראל: "מהיום הראשון הראיתי לשחקנים ולצוות המקצועי את החזון שלי, ואחרי שישה שבועות רואים תוצאות. אנחנו ממשיכים לנצח, ואפילו צימקנו את הפער מהמוליכה מחמש נקודות לנקודה אחת. הקבוצה שלי מורכבת משחקנים בוגרים. השחקן הצעיר ביותר בסגל בן 23 וגם הוא שחקן ספסל. השחקנים מאוד ממושמעים, אסור לשכוח שכולם היו בצבא במשך שלוש שנים. הם לא מתלוננים אף פעם ועסוקים בעיקר בכדורגל".

הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר לצד שחקן העבר ההולנדי יוהאן קרויף. ברני ארדוב
אהב את מכבי תל אביב. גולדהאר עם קרויף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully