וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט לבנדובסקי: "בפעם הבאה אבעט בעצמי"

חלוץ באיירן מינכן נשמע מאוכזב אחרי ההחמצה שלו בדקה ה-89 ב-0:1 מול בנפיקה. פפ גווארדיולה: "אני מרוצה מאוד מהמשחק, מחמאות לשחקנים". אלאבה: "שמח שהצלחנו לשמור על רשת נקייה"

באיירן מינכן גברה הערב (שלישי) 0:1 בביתה על בנפיקה במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות. ארתורו וידאל כבש כבר בדקה השניה ונראה היה כי הגרמנים עומדים לשייט לעבר תוצאה נוחה מאוד לנסוע איתה לפורטוגל, אך בהמשך לא נראו טוב והסתפקו בניצחןו המינימלי. החדשות הטובות מבחינתם הגיעו מכיוון מלך השערים של אלופת פורטוגל, ז'ונאס, שספג צהוב וייעדר מהגומלין.

ארתורו וידאל שחקן באיירן. רויטרס
וידאל חוגג את השער המוקדם שלו/רויטרס

מספרי הערב

* פפ גווארדיולה ניהל הערב את משחקו ה-150 כמאמן באיירן מינכן.

* שערו של ארתורו וידאל לאחר דקה וחמישים שניות היה המהיר ביותר של באיירן העונה, גם הקודם הכי מהיר היה שלו, בגביע נגד נוטינגן, אז לאחר 4:23 דקות.

* ארתורו וידאל הוא מלך השערים הצ'יליאני בליגת האלופות עם עשרה, לאלכסיס סאנצ'ס יש תשעה.

* חאבי מרטינס עלה במהלך המשחק להופעתו המאה בבאיירן מינכן.

* תומאס מולר כבש 35 שערים בליגת האלופות, כל בנפיקה כבשה 32.

* זו הייתה הופעתו ה-50 של דיוייד אלאבה באירופה והוא רק בן 23.

* פעם ראשונה מאז ספטמבר 2005 שבאיירן מינכן מנצחת בשני משחקים ברציפות 0:1. אז זה קרה תחת המאמן פליקס מגאת.

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. GettyImages
מרוצה מהתוצאה? נוייר/GettyImages

רוברט לבנדובסקי התייחס להחמצה שלו בדקה ה-89 כשניסה למסור ללאהם במקום לבעוט לשער: "בפעם הבאה אקח את הבעיטה בעצמי". תומאס מולר הוסיף: במחצית הראשונה התקשינו לנצח את בנפיקה במצבי אחד על אחד, היא קבוצה חזקה מאוד מבחינה הגנתית. לא יצרנו את כמות המצבים שקיווינו לייצר".

פפ גווארדיולה אמר במסיבת עיתונאים אחרי המשחק: "אני מרוצה מאוד, כיוון שאני מכיר היטב את היריבה שלנו. אני רוצה להחמיא לשחקנים שלי. ברבע גמר ליגת האלופות הדברים תמיד נקבעים רק בגומלין. עכשיו הכול תלוי במשחק השני ומה שיקרה שם. אנחנו נוסעים לליסבון כדי לנצח".

שוער באיירן מנואל נוייר אמר בסיום: "אין משחקים קלים, יצרנו הרבה מצבים, אבל הם התגוננו היטב. רצינו מאוד להשיג את השער השני. עכשיו נסע לליסבון עם יתרון 0:1 ואנחנו רוצים להגיע לחצי הגמר. נעשה את כל מה שאנחנו יכולים כדי להגיע לשם. בבאיירן מינכן מצפים מאיתנו לנצח בכל משחק, לפעמים 0:1 זה מספיק".

דייויד אלאבה, שפתח כבלם, הוסיף: "אני חושב שכולנו ביחד היינו יציבים מאוד מבחינה הגנתית. חשוב מאוד ששמרנו על רשת נקייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully