וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניצחון לבירם כיאל ותומר חמד, תיקו לניר ביטון

צמד הישראלים של ברייטון פתח ב-1:2 בחוץ על בירמינגהאם והקבוצה רחוקה שתי נקודות מפסגת ליגת המשנה. 90 דקות לביטון ב-0:0 של סלטיק מול דנדי, היריבה ריינג'רס חזרה לליגה הבכירה

תומר חמד שחקן ברייטון (מימין) מול מייקל מוריסון שחקן בירמינגהאם. GettyImages
עוד שישה מחזורים נותרו לסיום העונה. תומר חמד/GettyImages

בירם כיאל ותומר חמד פתחו הערב (שלישי) בהרכב ברייטון, שניצחה 1:2 בחוץ את בירמינגהאם במסגרת המחזור ה-40 ונותרה במקום השלישי בליגת המשנה באנגליה, רק שתי נקודות פחות מברנלי המוליכה. השחפים לא נתנו לשוויון הדרמטי שספגו בשבת בתוספת הזמן מול ברנלי לשבור את רוחם, כששני מצבים נייחים של הצ'כי יז'י סקאלק הסתיימו בשערים של הבלמים קונור גולדסון (29) ולואיס דאנק (49). חמד הוחלף בדקה ה-78, כיאל השלים 90 דקות במרכז השדה.

ניר ביטון השלים 90 דקות בהרכב סלטיק, שסיימה ב-0:0 את משחק ההשלמה שלה מול דנדי מהמחזור ה-21. סלטיק מוליכה את הליגה הסקוטית עם 73 נקודות מ-32 משחקים - חמש יותר מאברדין השנייה. העונה הסדירה תסתיים בסוף השבוע ואז שש הראשונות תמשכנה לפלייאוף העליון.

ואם איבוד הנקודות לא מספיק לסלטיק, אוהדיה קיבלו הערב בחזרה את היריבה המושבעת ריינג'רס, שהשלימה את חזרתה לליגה הסקוטית הבכירה אחרי ארבע שנים בליגות הנמוכות. מועדון הפאר חתם את הקאמבק עם 0:1 קטן על דמברטון משער של המגן ג'יימס טאברנייר בדקה ה-50, ויותר מ-48 אלף צופים באייברוקס זכו לחגוג בסיום, ארבעה מחזורים לתום העונה. בעוד שבוע וחצי מצפה להם דרבי מול סלטיק בחצי גמר הגביע.

שחקני ריינג'רס חוגגים עם ג'יימס טאברנייר. רויטרס
הקאמבק הושלם. ג'יימס טאברנייר חוגג עם החברים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully