וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם לואיס סוארס היה צריך לקבל אדום? באתלטיקו תוקפים: "מגנים על ברצלונה"

החלוץ, שהפך את הפיגור מול אתלטיקו עם צמד שקבע 1:2, פגע בצורה מכוערת ללא כדור במגן. פיליפה לואיס: "מה שחקן שלהם צריך לעשות כדי לקבל אדום?". סימאונה: "לא אגיד מה שאני חושב". טורס: "מהימים הגרועים בקריירה שלי". גם: כל המספרים

ברצלונה ניצחה הערב (שלישי) 1:2 בביתה את אתלטיקו מדריד במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות. פרננדו טורס היה איש המחצית הראשונה עם שער מפתיע והרחקה תוך עשר דקות. במחצית השניה לחצו שחקניו של לואיס אנריקה ממש מהפתיחה ובסופו של דבר השיגו את המהפך בזכות צמד של לואיס סוארס, ויצאו עם מקדמה מינימלית למשחק הגומלין בויסנטה קלדרון.

סוארס אגב, היה יכול צריך להיות מורחק במהלך המחצית הראשונה לאחר שפגע ללא כדור בחואנפראן, אך השופט הגרמני פליקס ברייך לא הבחין באירוע האלים הזה. אין פלא שבסיום בשורות המפסידים זעמו על השופט.

סוארס ברגע המכוער במשחק

"הם מגנים על ברצלונה", אמר פיליפה לואיס, כשהוא שולח חץ מאשים לאופ"א, "הם דואגים שברצלונה תעוף. אני לא יודע מה שחקן שלה צריך לעשות כדי לקבל כרטיס אדום". על האדום של טורס אמר לואיס: "איום ונורא מבחינתנו. מבחינתי להוציא צהוב שני כזה לחלוץ זה לא הוגן". גם המאמן דייגו סימאונה הוסיף: "אני לא יכול להגיד מה שאני רוצה... אני צריך לחשוב טוב על מה שאני אומר, כך שאני לא אומר את מה שאסור לי".

פרננדו טורס כתב אחרי המשחק בטוויטר: "אני לוקח אחריות על ההפסד שלנו, אבל עכשיו יותר מתמיד, בואו נחזור לקלדרון ונעשה קאמבק. מבחינה אישית אני עצוב מאוד ומרגיש אחראי. עם 11 שחקנים המשחק היה נראה אחרת. זה מצב מורכב מאוד עבורי. זה אחד הימים הכי רעים שלי בקריירה. אלה היו שני מהלכים שבהם אפשר היה להוציא כרטיס, ואפשר לא. חבל שאופ"א מתעסקים יותר בצבע החולצות ולא בוחרים שופט ברמה גבוהה". טורס מתכוון בדבריו לסוגיה שהטרידה את הקבוצות לפני המפגש, בנוגע לתלבושות לצמד המשחקים.

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. רויטרס
ניצל. סוארס/רויטרס

מספרי הערב

* פרננדו טורס כבש לראשונה במדי אתלטיקו מדריד במסגרת אירופית

* לואיס אנריקה ניצח עד היום את כל משחקי הבית של ברצלונה בליגת האלופות אותם ניהל, עשרה

* ברצלונה עברה את שלב רבע הגמר בשבע מתוך שמונה העונות האחרונות, היחידה שהדיחה אותה הייתה אתלטיקו מדריד

* פרננדו טורס מאוד אוהב את ברצלונה. זו הקבוצה מולה הוא הבקיע הכי הרבה שערים, 11 ב-17 משחקים

* פרננדו טורס הוא השחקן השלישי שכבש מול ברצלונה בליגת האלופות במדי שתי קבוצות שונות, אחרי זלאטן איברהמוביץ' ואנדריי שבצ'נקו

* יאן אובלק ספג רק שישה שערים ב-12 משחקים בליגת האלופות מתחילת 2015

* פרננדו טורס הוא השחקן הראשון שכבש והורחק באותו משחק בליגת האלופות מאז יאיא טורה בנובמבר 2014

* שערו של טורס היה ה-600 של שחקן ספרדי בתולדות ליגת האלופות

* עד הערב, ברצלונה הייתה בפיגור במחצית רק פעם אחת ב-19 משחקיה האחרונים בליגת האלופות, זה היה מול באייר לברקוזן ואז היא ניצחה 2:3

* שחקנים שכבשו ואז הורחקו במשחקי נוקאאוט בליגת האלופות: זו'ניניו ב-2009, מנדוקה ב-2012, שוויינשטייגר ב-2014 וטורס הערב

*מרק אנדרה טר שטגן הוא היחיד בברצלונה שלא החמיץ אף דקת משחק העונה בליגת האלופות

* הצמד של סוארס מנע מברצלונה שני הפסדי בית רצופים בכל המסגרות מאז אפריל 2003, אז הפסידה ללה קורוניה ויובנטוס

* לואיס סוארס הבקיע העונה 45 שערים ב-45 משחקים בכל המסגרות

*סוארס הבקיע 16 שערים ב-23 משחקים בקריירה בליגת האלופות

* שלישיית MSN כבשה 44 מתוך 52 שעריה של בארסה בליגת האלופות מתחילת העונה שעברה (85%)

* בדיוק כמו השני משחקי הליגה ביניהן העונה, ברצלונה ניצחה 1:2 לאחר שפיגרה במשחק

* זה היה ניצחונה המאה של בארסה על אתלטיקו בכל המסגרות אי פעם

לואיס סוארס חוגג את השוויון/רויטרס

ציטוטים ותגובות

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה: "ראיתי את השחקנים שלי משחקים עם תשוקה, אבל גם בשיקול דעת ובשליטה. חייבים להעריך את הקושי שיש לשחק מול אתלטיקו, אבל עם הגישה שלנו והשחקנים האלה נוכל להגיע עד קצה העולם".

אנדרס אינייסטה אמר לאחר המשחק: "השגנו ניצחון טוב מאוד לקראת משחק הגומלין, אבל ההתמודדות לא גמורה ויש לנו משחק חוץ אפילו יותר קשה מהיום".

לואיס סוארס אמר: "הדבר הכי חשוב שניצחנו ואתלטיקו תצטרך לכבוש בגומלין בקלדרון". על ההרחקה של פרננדו טורס אמר האורוגוואי: "חבל שהוא הורחק כי היה עדיף שנחזור מול 11 שחקנים".

חאבייר מסצ'ראנו בלם ברצלונה אמר בסיום: "ננסה לעשות בגומלין את מה שעשינו הערב במחצית השנייה. היו לנו הזדמנויות מצוינות לכבוש אפילו יותר שערים במחצית השנייה, אבל זה חשוב לנצח בבית נגד קבוצה כל כך חזקה בהגנה. אנחנו יודעים שאנחנו חייבים להגיע למדריד ולעשות את העבודה שלנו. שיחקנו כקבוצה במחצית השנייה, עם הלב ועם הרבה מוטיבציה".

פיליפה לואיס: "זו תוצאה איומה. יכול היה להיות יותר גרוע, אבל גם יכול היה להיות הרבה יותר טוב, אלמלא הכרטיס האדום שהיה לא הוגן לחלוטין. קשה לשחק נגד ברצלונה בליגת האלופות, זה מועדון עם היסטוריה אדירה. שיחקנו נגד כולם ונגד הכול. נחסר את טורס בגומלין, אבל יש לנו שחקנים שיכולים למלא את מקומו. אפשר לעשות את זה, למרות שיהיה קשה".

גבי שחקן אתלטיקו מדריד התייחס להרחקה של טורס ואמר: "השופט היה יכול להימנע מהצהוב השני בפער זמן כל כך קטן. במחצית הראשונה שלטנו במשחק וגם הובלנו בצדק. ברצלונה תקפה אותנו טוב מאוד במחצית השנייה".

אנטואן גריזמן: "בדיוק כמו בליגה, שיחקנו טוב אבל הכרטיס האדום הפך את הדברים להרבה יותר קשים. פגשנו את הקבוצה הטובה ביותר בעולם, ניסינו להתמודד איתם אבל לא הצלחנו. אני מקווה שאצליח לכבוש במשחק הגומלין כדי לעזור לאתלטיקו לעלות".

יאניק קראסקו: "שיחקנו מצוין עד ההרחקה. זה תמיד קשה לשחק עם עשרה שחקנים במיוחד נגד ברצלונה. בתחילת המשחק היינו טובים, אבל לשחק 55 דקות בחיסרון מספרי זה מרגיש הרבה מאוד זמן. בגומלין האוהדים שלנו יהיו מאחורינו ואנחנו יכולים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully