וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "אנחנו מתכוננים למשחק כאילו זה גמר, אסור לנו להרגע"

מאמן ריאל מדריד מתכונן למשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות בוולפסבורג (רביעי, 21:45, 5+): "הניצחון על ברצלונה נשכח". דיטר הקינג, שיחסר את נאלדו ויונג: "מכבד אותם אך לא פוחד"

רבע גמר, משחק ראשוןמחצית06/04/2016
וולפסבורג
    0
      ריאל מדריד
        מאמן וולפסבורג דיטר הקינג. GettyImages
        מחפש סנסציה. הקינג/GettyImages

        ריאל מדריד תתארח מחר (רביעי) אצל וולפסבורג למשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות. הבלאנקוס מגיעים לאחר הניצחון בקאמפ נואו שצמצם את הפער שלה מברצלונה בצמרת לשבע נקודות. היא פוגשת יריבה שעשתה קמפיין אירופי יוצא מן הכלל, כאשר סיימה בראש בית הכולל את מנצ'סטר יונייטד ולאחר מכן הדיחה את גנט בשמינית הגמר. אם זאת בליגה הזאבים נמצאים בתקופה רעה מאוד ונראה כי יסיימו מחוץ למקומות המובילים לליגת האלופות בעונה הבאה.

        אם ההפסד 3:0 לבאייר לברקוזן במחזור האחרון של הבנודסליגה, שהרחיק את שחקניו של דיטר הקינג עד שבע נקודות מהמקום הרביעי לא הספיק, הם ייאלצו לעלות למשחק ללא הקפטן שלה, נאלדו והמגן סבסטיאן יונג הפצועים. באס דוסט ישוב מפציעה ארוכה ויפתח ככל הנראה על הספסל.

        "משחקים כאלה זה כל מה שכדורגלן ואוהד רוצים", אמר הקינג, "זאת הזדמנות ענקית עבורינו. אשמח לשבת פה לאחר המשחק ולקבל מכם ברכות על הופעה טובה, אך בשביל זה אצטרך קבוצה שתעבור דרך אש. זה כבוד, אבל לא פחד".

        מאמן ריאל מדריד זינאדין זידאן. GettyImages
        "הכי חשוב במשחק כזה זה התקפה". זידאן/GettyImages

        כריסטיאנו רונאלדו כבש את שערו ה-42 העונה וניצח את הקלאסיקו, אך הקינג לא מתכוון להשקיע את כל המאמץ רק על מנת לעצור את הפורטוגלי. "אנחנו לא יכולים להתמקד רק בו", אמר, "בנזמה מאוד מסוכן, גם בייל ומגנים כמו פפה וראמוס. גם טוני קרוס, שמושך בחוטים במרכז המגרש".

        זינאדין זידאן יחסר רק את רפאל וראן. "אנחנו מתכוננים למשחק כאילו זה גמר, אסור לנו להרגע", אמר הצרפתי, "הניצחון על ברצלונה כבר נשכח. אנחנו בכושר טוב ומרוכזים. וולפסבורג נלחמו חזק כדי להגיע לכאן. אמנם יש לה בעיות בבונדסליגה אך זו תחרות אחרת לגמרי. הם מסוגלים להזיק לנו, יש להם התקפה מהירה ואנחנו צריכים להיות עירניים. כשאתה רוצה לנצח משחק כזה חשוב צריך לעבוד קשה בהגנה, אך הדבר החשוב ביותר הוא ההתקפה".

        מרסלו: "פיקה חושב כך (שאתלטיקו מדריד טובה מריאל) וצריך לכבד את זה. אני חוגג כל ניצחון כאילו זכיתי בתואר. מאוד חשוב לא לספוג. אנחנו יודעים מה צריך לעשות וניתן הכל כדי לשחק טוב. לואיס גוסטבו, דאנטה ואני כמו אחים. דיברנו על המשחק. השיער שלי הכי יפה".

        שחקן ריאל מדריד מרסלו. GettyImages
        "חוגג כל ניצחון כאילו זכיתי בתואר". מרסלו/GettyImages

        הרכבים:

        וולפסבורג: דייגו בנאליו, כריסטיאן טראש, דאנטה, רובין קנוכה, ריקרדו רודריגס, מקסימיליאן ארנולד, ג'ושוע ג'ילאבוגי, אנדרה שורלה, יוליאן דרקסלר, מקס קרוזה

        ריאל מדריד: קיילור נבאס, דני קרבחאל, סרג'יו ראמוס, פפה, מרסלו, קסאמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ', גארת' בייל, קארים בנזמה, כריסטיאנו רונאלדו

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          2
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully