וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעה: אם ירושלים תודח ברבע גמר הפלייאוף, הפיינל פור יועתק לת"א

5.4.2016 / 18:16

במהלך ישיבת דירקטוריון המנהלת עלתה ההצעה שתועבר לוועדת המנהלת. חבר דירקטוריון מעריך: "סיכוי נמוך עד אפסי". המנהלת תתמוך ב-400 אלף שקלים בקבוצות המשתתפות במפעלי פיב"א

one

דירקטוריון מנהלת ליגת העל התכנס היום (שלישי) בישיבתו החודשית כשעיקר הנושאים שעלו לדיון היו כלכליים. במנהלת אישרו באופן עקרוני כי קבוצות שישחקו בעונה הבאה במפעלים של פיב"א אירופה - ליגת האלופות או היורופקאפ, יזכו לתמיכה כספית של כ-400 אלף שקלים, אך לא ברור עדיין מאיזה מקור יגיע המימון. כמו כן הוחלט כי קבוצות שלא יוכלו לשחק במפעלי פיב"א מטעמי אולם שלא יאושר, לא יקנסו על ידי המנהלת, אך קבוצה שתבחר מרצונה, וללא קשר למתקן שלה, שלא לשחק באירופה, תיקנס.

- יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. ברני ארדוב
ירוויח מהדחה אפשרית של ירושלים? שמעון מזרחי/ברני ארדוב

נושא נוסף שעלה לדיון הוא מקרה בו הקבוצה שתסיים במקום הראשון תודח ברבע גמר הפלייאוף. כזכור, עוד בעונה שעברה הוחלט כי הקבוצה שתסיים במקום הגבוה ביותר מבין הקבוצות בעלות אולם עם רבבת צופים או יותר, תזכה לארח את הפיינל פור. נכון לעכשיו נראה כי הפועל ירושלים תהיה הקבוצה הזאת, אך בישיבה עלתה סיטואציה בה הקבוצה הזאת תודח כבר ברבע גמר הפלייאוף, ונשאל האם גם במקרה הזה יש לארח את הפיינל פור באולמה, שכן יהיה קשה למלא את האולם. לאחר דיון הוחלט כי הנושא יועבר לועדת המנהלת בה חברים רמי כהן, גיא הראל, אלדד אקוניס, שמואל פרנקל ונציג מכבי תל אביב - שמעון מזרחי או אלי דריקס, ולאחר הדיון תועבר המלצה בנושא.

"הסיכוי כי אם הפועל ירושלים תסיים במקום הראשון בליגה הסדירה, ולא תארח את הפיינל פור הוא נמוך עד אפסי", העריך אחד מחברי הדירקטוריון, "זה דיון פורמלי לחלוטין, גם אם ירושלים לא תהיה בפיינל פור - יש החלטה שזה ייערך באולמה כי היא סיימה במקום גבוה יותר ממכבי תל אביב. אי אפשר לנסות לשנות סדרי עולם פתאום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully