וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: אשדוד רוצה לצאת מהמשבר ברוממה

5.4.2016 / 22:05

השלישית בטבלה מכבי חיפה ניצחה רק פעמיים בששת המחזורים האחרונים, ותקווה לשפר את מאזנה מול הקבוצה של צביקה שרף (19:00, ספורט 5) שלא ניצחה עדיין בסיבוב השלישי וירדה למקום התשיעי

דיאנטה גארט שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה עם צביקה שרף. ברני ארדוב
זקוק לשיפור שלו. שרף עם גארט/ברני ארדוב

המחזור ה-27 בליגת העל ייצא לדרך כבר מחר (רביעי) עם המשחק בו תארח מכבי חיפה את מכבי אשדוד/באר טוביה (19:00, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: דודי רומנו, פיני רימון וברק ליברמן). שתי הקבוצות נפגשו פעמיים עד כה העונה כשכל קבוצה מנצחת בביתה - חיפה גברה על אשדוד בסיבוב הראשון ברוממה 74:78 ואשדוד גמלה לה בסיבוב השני באולמה הביתי 83:90. שתי הקבוצות נפגשו עד כה 15 פעמים במסגרת העונה הסדירה בליגת העל והמאזן עומד על 5:10 לטובת חיפה, שניצחה בשישה משמונת המפגשים בביתה.

מכבי חיפה מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים להפועל ירושלים ומכבי תל אביב, הפסדים שגמרו את החלומות שלה לאיים על אחד משני המקומות הראשונים בתום העונה הסדירה. למרות זאת, העובדה כי הירוקים ממשיכים להחזיק בפער של משחק אחד על פני המקום הרביעי בטבלה, כשהם היחידים בצמרת שסיימו את רצף המשחקים מול הגדולות, גורמת לאופטימיות שהקבוצה תוכל לשמור על המקום הזה עד לסיום העונה. הירוקים נמצאים בנסיגה בתקופה האחרונה עם ארבעה הפסדים בששת המשחקים האחרונים, כולל שני הפסדים בשלושת המפגשים האחרונים ברוממה, ורוצים מאוד לחזור לדרך שאפיינה את העונה שלהם מתחילת העונה.

מכבי אשדוד/באר טוביה נמצאת במשבר הגדול ביותר שלה העונה, עם ארבעה הפסדים רצופים בסיבוב השני, כולל תבוסה ביתית להפועל אילת במחזור האחרון, וירידה למקום התשיעי בסוף המחזור האחרון. באשדוד מודעים לעובדה שעיקר הבעיה שלהם היא הגנתית, כשהם סופגים בכל אחד מ-12 המשחקים האחרונים יותר מ-83 נקודות, כולל 90.8 נקודות למשחק ברצף ההפסדים הנוכחי. למרות זאת, בקבוצה אמרו אחרי התבוסה לאילת כי אין בכוונתם לבצע שינויים בסגל, ומאמינים ביכולת של הסגל הקיים לצאת מהמשבר. בעיר הנמל יקוו לשיפור דחוף ביכולתם של אייזיאה סוואן ודיאנטה גארט, הכוכבים מתחילת העונה, שנמצאים בנסיגה לאחרונה, ושיעזור לצ'ארלס תומאס שהפציץ 36 נקודות במחזור שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully