וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרז' אורייה חוזר לסגל פריס סן ז'רמן לקראת מנצ'סטר סיטי

המגן של אלופת צרפת שב מהשעייה, אחרי שהשמיץ את המאמן בלאן ואת חבריו לקבוצה, ועשוי לשחק ברבע גמר ליגת האלופות (רביעי, 21:45, ס'5 ו-5HD). די מריה כשיר, הארט יפתח אצל סיטי

רבע גמר, משחק ראשוןמחצית06/04/2016
פריז סן ז'רמן
    1:1
      מנצ'סטר סיטי
        מאמן פריס סן ז'רמן לורן בלאן. רויטרס
        מאמן פריס סן ז'רמן לורן בלאן/רויטרס

        פריס סן ז'רמן תארח מחר (רביעי) את מנצ'סטר סיטי לקרב המיליארדים של רבע גמר ליגת האלופות ותנסה להעפיל לחצי הגמר לראשונה מעונת 1994/5, אחרי שלוש הדחות רצופות ברבע. בעוד שחקניו של לורן בלאן כבר הבטיחו את אליפות צרפת הרביעית ברציפות זמן רב לפני סיום העונה, סיטי עוד נלחמת על מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה, כאשר היא ניצבת במקום הרביעי בפרמיירליג שישה מחזורים לסיום העונה.

        למרות חוסר היציבות שמגלים שחקניו של מנואל פלגריני לאורך כל העונה, בליגת האלופות נראה דווקא שהדברים מתחברים להם העונה, ומשחקיהם הטובים ביותר העונה הגיעו דווקא במסגרת האירופית ובעיקר במשחקי החוץ, עם ניצחונות מרשימים 1:3 בסביליה ובקייב אצל דינמו.

        "יש לי זכרונות נהדרים ממנצ'סטר", אמר בלאן, ששיחק בעברו אצל היריבה העירונית של סיטי, "אך שיחקתי באדום ואנחנו לקראת משחק נגד התכולים. כולם אומרים שזה משחק קל עבורנו אך זה בהחלט לא וזה מה שאמרתי לשחקנים. אחרי ההגרלה כולם שמחו שנמנענו מבאיירן מינכן או ברצלונה. אנחנו מוכנים לשני משחקים קשים ורגישים שיהיו מאוד צמודים. לשתי הקבוצות יהיו מצבים".

        החדשות המעודדות מבחינת הפריסאים מגיעות מכיוונו של אנחל די מריה, שלא שותף במשחק הליגה האחרון של הקבוצה, ועל פי בלאן התאושש בזמן מפציעה כדי להיות כשיר למפגש. את מרקו וראטי הפצוע יחליף בהרכב טיאגו מוטה. מי שיהיה בסגל במפתיע הוא המגן סרז' אורייה, שהושעה על ידי הקבוצה לאחר שלכלך על חבריו.

        מאמן מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני. רויטרס
        "הסיכויים הם 50-50". פלגריני/רויטרס

        "הסגנון שלהם דומה מאוד לשלנו", המשיך בלאן, "הם ירצו לשלוט במשחק, זה המפתח. אני לא יודע אם לארח את המשחק הראשון זה יתרון או חסרון, אבל אסור לנו לספוג שער". הצרפתי גם סימן את השחקנים המסוכנים מבחינתו של סיטי: "אגוארו הוא מעל הכל סקורר. דה בראונה הוא שחקן נהדר. הוא מבקיע ויוצר מצבים".

        פלגריני אמנם יהנה מאגוארו ודה בראונה אך ייאלץ להסתדר עם חיסורים רבים. וינסנט קומפני, ראחים סטרלינג ויאיא טורה פצועים. החדשות הטובות עבורם מגיעות מג'ו הארט שיהיה כשיר לאחר שנעדר ממשחקי נבחרת אנגליה בשל פציעה. אלייקים מנגלה, שסופג לא מעט ביקורות על יכולתו העונה, יפתח ככל הנראה במרכז ההגנה.

        "כל פעם שמנגלה משחק אנחנו מנצחים", הגן עליו פלגריני, "הוא עשה מספר טעויות העונה וספגנו שערים נוראיים, אך באופן כללי הוא שחקן טוב מאוד. הוא מסתגל לליגה קשה".

        "הסיכויים פה הם 50-50", הוסיף הצ'יליאני, "זה משחק חשוב למועדון, לאוהדים ולשחקנים. בשנה שעברה לא יכולנו להמשיך כי פגשנו את ברצלונה. העונה השתפרנו וסיימנו ראשונים בשלב הבתים. לא נבוא לשחק על 0:0, נשחק כרגיל".

        מנגלה: "פ.ס.ז' קבוצה גדולה באירופה והיא מתקדמת. צריך לכבד את זה שגם בשנה שעברה הם היו בשלב הזה. אנחנו במוטיבציית שיא".

        בשלושת המפגשים האחרונים של קבוצות אנגליות וצרפתיות במשחקי נוקאאוט היו אלה הצרפתיות שהעפילו. פ.ס.ז' וסיטי נפגשו פעם אחת בלבד, זה היה בדצמבר 2008 באיתיחאד, במסגרת שלב הבתים של גביע אופ"א (הליגה האירופית), אז זה הסתיים ב-0:0, אבל מדובר היום בקבוצות מאוד שונות, נקווה לשערים.

        שחקן מנצ'סטר סיטי אלייקים מנגלה. רויטרס
        "כל פעם שהוא משחק אנחנו מנצחים". מנגלה מקבל גיבוי/רויטרס

        הרכבי הקבוצות

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully