וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגות תשיב לקבוצות את ההלוואה בסך 3.5 מיליון שקלים באופן מיידי

5.4.2016 / 15:55

ממנהלת הליגות נמסר: "מדובר בכל המועדונים שהלוו כסף להקמת הארגון". מכבי נתניה, הפועל תל אביב והפועל פתח תקוה ביקשו להקדים את קבלת כספי זכויות השידור אך נענו בשלילה לאחר הצבעה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכסף יוחזר. ישיבת המנהלת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנהלת הליגות התכנסה הבוקר (שלישי) והחליטה להשיב באופן מיידי לכל הקבוצות את ההלוואה שהיא קיבלה בעבר מהן לצורך הקמת המנהלת. בזמנו העביר כל מועדון סכום של 75 אלף שקל למנהלת וכן ויתר על מענקי המיקום של הטוטו על פי מה שהיה כל מועדון צריך לקבל. בסך הכול קיבלה המנהלת מהקבוצות סכום של 3.5 מיליון שקל אותו היא תעביר חזרה מיידית. בהודעת המנהלת נכתב: "כל המועדונים שהלוו כסף להקמתה של המנהלת, יקבלו בחזרה את הלוואת הבעלים, באופן מיידי. החלטה על כך התקבלה בישיבה שנערכה במנהלת הליגות לכדורגל. סך כל סכומי הלוואת ההקמה עומד על 3.5 מיליון שקל".

יש להדגיש כי מכבי נתניה לא תיהנה מהסכום מאחר שהיא כבר קיבלה אותו בשבוע שעבר דרך הבקרה לצורך תשלום משכורות חודש פברואר לשחקנים. מי שכן תיהנה מהסכום ותוכל לשלם משכורות באופן מיידי היא הפועל פתח תקוה ששחקניה השביתו את האימונים מאחר שלא קיבלו משכורות.

בעקבות ההחלטה, אמר יו"ר המנהלת, יורם באומן: "אנו מודעים למצוקה של חלק גדול מהקבוצות לסיים את העונה והחלטנו להקדים את פירעון הלוואת הבעלים, להחזירה לקבוצות ובכך לסייע לחלק מהן לסיים את העונה". את הכסף להחזרת ההלוואה קיבלו במנהלת מגופי השידור שזכו במכרז לשידורי ליגת העל והלאומית. כזכור, יקבלו הקבוצות ביחד עם המנהלת וההתאחדות סכום של 126 מיליון שקל בעונה הבאה מכל זכייני השידורים.

בתוך כך, במהלך הישיבה הפועל תל אביב, שטוענת כי כלל לא נכח נציג מטעם המועדון בישיבה הספציפית הזו, מכבי נתניה והפועל פתח תקוה ביקשו להקדים את התשלומים על זכויות שידור, שצפויים לעלות החל מהעונה הבאה בגלל מצבן הכלכלי הקשה. לאחר הישיבה עודכנה הנהלת הפויל תל אביב בפרטי הבקשה וענתה בחיוב. לאחר מכן הדבר עלה להצבעה אך נדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully