וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: "אנטוניו קונטה עשוי להיכלא לשישה חודשים"

בארץ המגף מדווחים שמאמנה החדש של צ'לסי, שבעבר הושעה לארבעה חודשים בשל פרשת מכירת המשחקים שהסעירה את המדינה ב-2011, עשוי לשלם מחיר כבד לאחר שהתביעה טוענת כי לקונטה היה חלק במכירה

one

צ'לסי הודיעה רשמית על מינויו של אנטוניו קונטה האיטלקי למאמן הקבוצה, אך האם בסופו של דבר ייאלצו הבלוז לחפש מאמן אחר? באיטליה מדווחים היום (שלישי) כי קונטה, שבעבר הושעה לארבעה חודשים בשל פרשת מכירת המשחקים שהסעירה את המדינה ב-2011, עשוי להיכלא לשישה חודשים בשל אותה פרשה.

כזכור, ב-2011 פשטה משטרת איטליה על כ-130 אנשי ספורט וביניהם קונטה, בחשד שהיו מעורבים במכירת משחק של סיינה (אותה אימן קונטה באותה תקופה) עת שיחקה בסרייה B. המאמן נחקר בעקבות הפרשה והכחיש כל קשר אליה, אך למרות זאת נענש והושעה לארבעה חודשים. היום הודיעה התביעה במשפט כי לקונטה חלק במכירה, והוא עשוי לספוג עונש קשה של עד שישה חודשי מאסר בפועל.

קונטה בן ה-46 אמור להחליף בתפקיד מאמן צ'לסי את חוס הידינק, שצורף באמצע העונה כדי לרשת את ז'וזה מוריניו המאכזב. קונטה, אחד הסמלים הגדולים של יובנטוס בשנות ה-90 ותחילת המילניום, החל את קריירת האימון שלו ב-2006, שנתיים אחרי שפרש ממשחק פעיל, בארצו הקטנה. בין היתר אימן את בארי, אטאלנטה וסיינה עד שחזר ליובנטוס בתור מאמן והוביל אותה לשלוש אליפויות רצופות בליגה האיטלקית. בזירה האירופית קונטה הצליח קצת פחות, ועל רקע הכישלונות בליגת האלופות קונטה עזב את תפקידו ביולי 2014. זמן קצר לאחר מכן מונה למאמן נבחרת איטליה וירש אותה מידי צז'ארה פראנדלי. קונטה הצעיד את האזורי להעפלה ליורו 2016, אך הודיע כבר בחודש שעבר שיעזוב את תפקידו בתום הטורניר.

מאמן נבחרת איטליה אנטוניו קונטה. AP
יעמוד על הקווים בעונה הבאה? קונטה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully