וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: "ריאל מדריד החליטה למכור את כריסטיאנו רונאלדו בסיום העונה"

אחד העיתונאים הבכירים במדינה טוען: "גילו של הכוכב (31) והעובדה שהוא מסיים חוזה ב-2018 הובילו את המועדון להחלטה הדרמטית. על פי הדיווח, הבלאנקוס ידרשו 60 מיליון יורו עבור הפורטוגלי

one

האם החודשיים שנותרו עד לסיום העונה בליגה הספרדית יהיו גם האחרונים של כריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד? על פי דיווח של העיתונאי הספרדי המוערך, גיום באלגה מרשת "סקיי ספורטס", התשובה חיובית. באלגה טוען שהבלאנקוס הגיעו להחלטה למכור את הכוכב הגדול של הקבוצה משתי סיבות עיקריות: הראשונה, גילו של רונאלדו (31), והשנייה היא העובדה כי הוא מסיים חוזה ב-2018. לכן, החליטו ראשי המועדון שהקיץ הקרוב הוא הזמן הטוב ביותר למכור את הפורטוגלי, וצפויים לדרוש עבורו כ-60 מיליון יורו.

באלגה הוסיף בדיווח כי הן רונאלדו והן ראשי המועדון מבירת ספרד כבר החלו במשא ומתן בנושא כדי להגיע לעמק השווה כבר בקיץ הקרוב - זאת כדי ששני הצדדים יהיו מרוצים מהעסקה. העיתונאי הספרדי טוען שאם ריאל מדריד אכן תמכור את רונאלדו תמורת 60 מיליון יורו, הכוכב עצמו יקבל כ-20-25 מיליון יורו מהעסקה. מנצ'סטר יונייטד, הקבוצה שממנה הגיע רונאלדו לריאל מדריד, כבר הוזכרה כמועמדת לקלוטו בחזרה כשגם פריס סן ז'רמן הביעה עניין בפורטוגלי.

רונאלדו הגיע לבירת ספרד ב-2009, אחרי שש שנים באנגליה. מאז - רשם 231 הופעות במהלכן כבש 254 שערים. הוא זכה עם ריאל מדריד באליפות בעונת 2011/12, בשני גביעים, בסופרקאפ הספרדי, בליגת האלופות בעונת 2013/14, בסופרקאפ האירופי ובגביע העולם לקבוצות. כשחקן, זכה רונאלדו בתואר שחקן השנה בעולם מטעם פיפ"א הן ב-2013 והן ב-2014.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
לאן יעבור? רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully