וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תסייע לעיריית נתניה למכור את שם האצטדיון לגוף מסחרי?

בעירייה ממתינים זמן רב לנותנת חסות לאצטדיון, ומקווים שהמוניטין של האלופה, שתשחק בו בשלוש העונות הבאות, ימשוך גופים מסחריים רבים. אפשרות: גולדהאר ייתן חסות תמורת פרסום שמו

one

מכבי תל אביב תשחק בשלוש העונות הקרובות באצטדיון בנתניה וזה המנוף לו חיכו בעיריית נתניה כדי למכור את שם האצטדיון לגורם מסחרי גדול. בעקבות ההסכם בין האלופה לבין העירייה, מגבירים בנתניה את המאמצים לסגור עם גוף מסחרי גדול שייקח עליו את האצטדיון תמורת כמיליון שקל לשנה. "ברגע שמכבי תל אביב תשחק בנתניה בשלוש השנים הקרובות, יהיו יותר גופים שירצו ששם האצטדיון יהיה קרוי עליהם", סיפר גורם בכיר בעיריית נתניה.

בעירייה בונים על הכנסה של מיליון שקל לשנה ומכוונים לחוזה מול גוף מסחרי לתקופה של עשר שנים כפי שקורה עם היכל הכדורסל ביד אליהו שהיה קרוי על שם חברת נוקיה וכעת על שם חברת מנורה מבטחים.

בעלי מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
ייקח על עצמו את האתגר? גולדהאר/ברני ארדוב

בעירייה משוכנעים שהאצטדיון יהפוך כעת להרבה יותר אטרקטיבי מאחר שמכבי תל אביב תשחק בו. "המיקום שלו על כביש החוף כשמאות אלפי כלי רכב חולפים על פניו בכל שבוע, זה הכוח המשמעותי", אמרו בעירייה. "וברגע שמכבי תל אביב שייכת לפה על אחת כמה וכמה זה יהפוך לאטרקטיבי".

לוואלה! ספורט נודע עוד שאם העירייה לא תגיע להסכם מול חברה מסחרית גדולה אשר ישביע את רצונה, יוצע למיטש גולדהאר לקחת חסות על האצטדיון בשלוש העונות בהן מכבי תל אביב תשחק בנתניה תמורת תשלום לעירייה ופרסום שם משפחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully