וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון לציון מתוסכלת ממצבו של כריס רייט, נס ציונה מעודדת

5.4.2016 / 9:17

פורוורד ראשון לציון מתלונן על כאבים על אף שלא אובחנה אצלו פציעה רצינית, ובקבוצה שוקלים לצרף זר כגיבוי, כשקרשיאקה מקשה על שחרורו של קרטר. גיינס אחרי סל הניצחון: "רוצים להישאר בליגה"

one

נועלת הטבלה בליגת העל, עירוני נס ציונה, רשמה אמש (שני) ניצחון משמעותי במאבקי ההישרדות כשגברה על מכבי ראשון לציון 89:90 אחרי הארכה. הקבוצה של עופר ברקוביץ', שקטעה רצף של שישה הפסדים והתקרבה נקודה ממכבי קרית גת, הובילה ב-15 הפרש במחצית הראשונה, לפני שהיריבה חזרה ואף הובילה לקראת הסיום. בהארכה הצליחו המארחים לצאת מפיגור חמש נקודות בזכות סנדיאטה גיינס, שקלע את סל הניצחון, 13 שניות לסיום.

"הרגשתי שאני צריך להתעלות בשביל החברים שלי לקבוצה", סיפר גיינס שקלע 25 נקודות ב-9 מ-20 מהשדה, "יש להם הרבה מאוד ביטחון בצורת המשחק שלי וביכולת שלי, כולם רצו שאקבל את הכדור האחרון, והם מאמינים בי. אני מודה להם, ובשבילי התפקיד הקל זה לקלוע את הסל. המטרה שלנו להישאר בליגה, היו לנו שישה שבועות קשים של הפסדים, אנחנו מאוד רוצים להישאר בליגה".

הגארד טריקו ווייט, שהיה אמור להגיע לישראל עוד בסוף השבוע האחרון, ינחת בארץ רק מחר בבוקר ויערוך את אימון הבכורה שלו במועדון מחר. בנס ציונה ישארו עם חמישה זרים בסגל, כשבכל משחק יוחלט מי הזר שלא יתלבש.

שחקני עירוני נס ציונה איוון אסקה, סנדיאטה גיינס. מגד גוזני
מבסוט. גיינס/מגד גוזני

בצד המפסיד, מכבי ראשון לציון מאוכזבת מההפסד השני העונה לנס ציונה. הקבוצה של שרון דרוקר קיבלה ערב נהדר מדריל מונרו עם 29 נקודות ו-11 ריבאונדים, למרות שקלע רק 5 מ-13 מקו העונשין, שון דאוסון שקלע 19 נקודות והוסיף 11 ריבאונדים וקווין פאלמר שקלע 16 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים, אך שאר השחקנים רשמו משחק מתחת לממוצע.

במועדון קיים כעס ותסכול ממצבו של הפורוורד כריס רייט, שהחמיץ משחק שלישי ברציפות. רייט סוחב פציעה בברך, כשבמשחק היורופקאפ נגד פרנקפורט בראשון לציון הוא חש כאבים ולא חזר. השחקן נבדק על ידי מספר מומחים שקבעו כי הוא לא סובל מפציעה רצינית, אך השחקן חש בכאבים ולא יכול לשחק. בעיר היין יחכו עד היום לתשובה מג'וש קרטר, שמתקשה להשתחרר מקרשיאקה, ואם לא יגיע, ישקלו להביא שחקן בעמדה מספר 4, שיחפה על רייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully