וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט רובינסון משחזר: "רצתי בלי לראות אם זה נכנס, כמו סטף קרי"

5.4.2016 / 8:38

כוכב הפועל תל אביב הסביר למה אפילו לא הסתכל על האסיסט לשלשת הניצחון של מתן נאור: "היה קסם באוויר. למדתי לא לעשות עבירות, השופטים מושלמים". לימונד מוטרד: "יש לנו יצר הרס עצמי"

one

הפועל תל אביב רשמה אמש (שני) ניצחון משמעותי ודרמטי כשגברה 78:81 על מכבי קרית גת ועלתה לראשונה העונה למקום השמיני בטבלה. הקבוצה של שרון אברהמי פיגרה לאורך רוב המחצית השנייה, אלא שאז התעורר מתן נאור וקבר שתי שלשות מאני טיים, האחרונה שנייה לסיום שנתנה את הניצחון לאדומים, ונתנה את האות לחגיגות על הפרקט שנמשכו דקות ארוכות.

"רציתי לזרוק, חיפשתי שיעשו עליי עבירה, וגם עשו עליי, אבל לא קיבלתי את השריקה", סיפר מי שמסר את הכדור לנאור, נייט רובינסון, שסיים משחק בינוני עם 11 נקודות ב-3 מ-10 מהשדה, 5 חטיפות ו-3 אסיסטים. "לא רציתי להכריח זריקה, וראיתי את מתן פנוי, וידעתי שהוא יקלע, הוא קלע זריקות גדולות כל המשחק. רצתי בלי לראות אם זה נכנס או לא, זה היה כמו סטף קרי שוב פעם".

נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
כמו סטף קרי. רובינסון/מגד גוזני

רובינסון, שספג מכה באזור האשכים במהלך המחצית השנייה ("קיבלתי מכה בביצים, אבל הצלחתי להמשיך לשחק"), לא הרשים בהופעה השנייה שלו בדרייב אין. "בשביל זה יש לנו קבוצה, לא תמיד אני אקלע, אתה צריך לסמוך על החברים שלך לקבוצה כמו שהם סומכים עליך", אמר. "המאמן והחברים לקבוצה אומרים לי להמשיך לזרוק, אני לא רוצה לכפות יותר מדי זריקות. היום האנרגיה הטובה הייתה עם מתן. רציתי לראות בהתחלה איך הולך לרביב ואיך הולך לטרה, כי בשבילי הם שתי האופציות הראשונות, אני יכול להרים זריקה מתי שאני רוצה, ואני לא רוצה לעשות ככה. אני אוהב לערב את כולם, יש יותר קסם באוויר כשאתה גורם לשחקנים אחרים להרגיש טוב לגבי עצמם, הביטחון שלי הוא מספיק גדול כדי להמשיך לזרוק גם אם לא אני קולע. אני אוהב להכניס את החברים לקבוצה קודם לעניינים".

על ההסתגלות שלו למשחק בישראל והעלייה של קבוצתו בטבלה הוסיף רובינסון: "למדתי, לא לעשות עבירות, להראות איפה הידיים שלי, לא לומר שום דבר לשופטים, כי השופטים מושלמים בכל משחק, הם תמיד מושלמים. השתדלתי לא לעשות עבירות. העלייה שלנו בטבלה היא רק ההתחלה, זאת רק ההתחלה שלנו, יש עוד שבעה משחקים, היינו צריכים לנצח את המשחק בנהריה, צריכים להמשיך לשחק חזק ולנצח. כשמשחקים פשוט, כדורסל הוא משחק מהנה. כשמנסים לסבך יותר מדי דברים, הכל נהיה קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב (ימין) עם מתן נאור. מגד גוזני
שיתוף פעולה קסום. נאור ורובינסון/מגד גוזני

בקבוצה החמיאו לדמטריוס קונגר, שנחשב לאכזבה גדולה עד כה, אך רשם משחק טוב עם 11 נקודות ב-5 מ-9 מהשדה. קונגר נרשם לסגל במקומו של ג'ון וויליאמסון שסובל מפציעה בפיקת הברך, וזקוק לתקופת החלמה נוספת לפני שיוכל לחזור לפעילות.

מי שעוד זכה למחמאות הוא רביב לימונד, שקלע 22 נקודות, ונתן את מתנת ה-MVP שלו בסיום למתן נאור. "אני כל כך שמח שמתן לקח לי את התהילה", אמר בסיום. "היה משחק מאוד קשוח וקשה, ידענו שהיה הרבה לחץ, שמח שידענו לעשות את הפעולות הנכונות ושמתן קלע שלשה ענקית. אין מאושר ממני", אמר הגארד.

על המשחק הלא טוב של קבוצתו, וההיצמדות למקום שמוביל לפלייאוף הוסיף לימונד, "יש לנו יצר הרס עצמי, אבל ידענו לנצח, וזה משהו חיובי לקחת מכאן. אני רוצה עוד להסתכל למטה, כדי להיות דרוכים ומוכנים, אבל נבוא לכל משחק כדי לנצח בתקווה שבסופו של דבר נוכל להסתכל למעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully