וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארקלי: "פיפן טועה, גולדן סטייט הייתה לוקחת משחק אחד משיקגו"

ההתבטאות של כוכב שיקגו בעבר ("היינו מעיפים את גולדן סטייט בסוויפ") ממשיכה לעורר הדים ברחבי ארה"ב. ב-ESPN טוענים: "פיפן מעורר רחמים". אביו של קליי תומפסון: "הווריירס בשבעה משחקים". וגם: לברון ג'יימס זוכה לשבחים

יח"צ - חד פעמי

בארצות הברית ממשיכים להתרשם משינוי הגישה של לברון ג'יימס והתוצאות המרשימות שבאו בעקבותיו. כוכב קליבלנד נבחר הלילה (בין שני לשלישי) לשחקן השבוע במזרח, ורגע לפני תחילת הפלייאוף, הוא נראה בכושר שיא. טוני קרטגנה, אחד הכתבים שמסקרים את קליבלנד עבור ESPN, כתב הבוקר: "עד לפני שבועיים הקאבס נראו, בעיקר בגלל לברון, התנהגו כמו תיכוניסטית מפונקת. כל רגע צפה שערורייה אחרת. אבל האם זה היה באמת משבר, או סתם רצף של אירועים ילדותיים? משבר זה כשהבעלים של הקבוצה שלך מספק אמירות גזעניות, כמו שהיה בקליפרס. משבר זה כששחקן בקבוצה מדליף וידאו עם השלכות הרסניות, כמו שקורה בלייקרס. משבר זה כשלשחקנים נשבר אחד מהשני. זה לא היה המצב בקליבלנד", כתב.

"הקאבס עשו את השינויים שהיו צריכים לעשות. דיוויד בלאט לא היה התאמה טובה בתור כמאמן. הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין הרגיש שהפיטורים שלו יוסיפו אחדות לחדר ההלבשה מבלי שתהיה לכך השפעה שלילית במיוחד על התוצאות. רוב הזמן, למרות נסיגה הגנתית קלה, המהלך הזה השתלם", הוסיף.

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
שוב דומיננטי. לברון/AP

גם ב-SBnation הקדישו טור ללברון. "בחצי שנה האחרונה לברון הרגיש שה-NBA כולה הפסיקה להסתכל עליו ובחנה כל צעד ושעל של גולדן סטייט. רוב המאמרים על קליבלנד ולברון התייחסו לסוגיות אחרות. למה דיוויד בלאט פוטר? מה קורה בין קיירי אירווינג לקווין לאב? מה השתבש בג'אמפ שוט של לברון? כל השאלות הללו לגיטימיות, אבל השורה התחתונה היא שלברון עדיין מספיק טוב כדי להיות שווה את כל תשומת הלב הזו", נכתב. "לברון עדיין מספיק דומיננטי כדי לסחוב קבוצה לגמר ה-NBA כמעט לבדו. נכון, הוא כבר לא השחקן שהיה במיאמי. השחקן השלם שקלע מבחוץ, מבפנים, שמסר, שלקח ריבאונדים - הוא כבר לא קיים יותר. עכשיו לברון יוצא למלחמה עם קליעה חשודה, אבל גם התפקיד שלו שונה, כי הוא הרכז דה-פקטו של קליבלנד.

"הוא כבר לא רואה בעצמו שחקן של פעם בדור, כמו שפעם מכרו לו, אבל הוא לא צריך להיות כזה טיירון לו מקבל קרדיט על הדומיננטיות של לברון לאחרונה. יכול להיות שמגיע לו קרדיט, ויכול להיות שלברון פשוט המתין כל העונה ושמר על האנרגיות כדי להתפוצץ ברגע הנכון. הפלייאוף מתקרב, ולפתע נראה שהכל מתחבר לקליבלנד בדיוק כפי שציפתה. אז אולי הוא היה מחוץ לאור הזרקורים, אבל הוא עדיין אותו כוח בלתי ניתן לעצירה שהליגה לא הצליחה למצוא לו תשובה במשך חמש שנים, ועדיין יכול להיות שהוא הכדורסלן הטוב בעולם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. AP
למי מגיע קרדיט? לו/AP

הציטוטים של סקוטי פיפן ממשיכים לעורר הדים ברחבי ארצות הברית. כוכב הבולס המיתולוגית של עונת 95/6, ששיא הניצחונות שלה בעונה נמצא כעת בסכנה, אמר כי "היינו מעיפים את גולדן סטייט בסוויפ", וכי "הייתי משתק את סטף קרי". צ'ארלס בארקלי הסכים עם רוח הדברים, ואמר ב-ESPN: "אני לא מסכים עם סקוטי, אני חושב שהווריירס היו מנצחים משחק אחד. לבולס היו שלושה מהאתלטים הכי גדולים בתולדות ה-NBA, עם ג'ורדן, פיפן ודניס רודמן. אין פה זלזול או חוסר כבוד בגולדן סטייט או בסטף קרי, אבל השלישייה המובילה של שיקגו הייתה בלתי ניתנת לעצירה בשיאה, וגם רצחנית בהגנה. מייקל ג'ורדן היה מסוג השחקנים שיכולים לאמלל גם את סטף קרי וגם את קליי תומפסון. דניס רודמן היה עושה להם צרות בריבאונד והיה שומר את דריימונד גרין ואיגודאלה. לווריירס היה קשה מאוד להתמודד מולם. אולי הם היו מנצחים משחק אחד".

טרייסי מקגריידי אמר: "אני לא חושב שזה חוסר כבוד. בואו נערוך השוואה אחד לאחד - ג'ורדן הוא השחקן הטוב בכל הזמנים, ולוקח את סטף קרי בכל יום ובכל שעה. קליי תומפסון מול סקוטי פיפן? קליי בהחלט יכול לקלוע כמה שלשות, אבל אני מצטער...זה לא באמת מצ'אפ".

צ'רלס בארקלי. Mike Coppola, GettyImages
תומך בפיפן. בערך. בארקלי/GettyImages, Mike Coppola

מנגד, הושמעו גם לא מעט ביקורות נגד האמירות של פיפן. מייקל תומפסון, אביו של קליי ושחקן עבר בעצמו, אמר אמש: "לא הופתעתי מהדברים. זה כנראה מה שהוא צריך להרגיש, סקוטי אחד השחקנים הכי טובים בכל הזמנים, אבל אני חושב שהווריירס היו מנצחים אותו ואת הבולס בסדרה. הם קולעים מבחוץ כמו שאף קבוצה לא קלעה מעולם, והם מסוגלים לעשות את זה מול הגנה".

השדרית רייצ'ל ניקולס מ-ESPN הוסיפה ש"אי אפשר לערוך השוואה הוגנת בין קבוצות מתקופות שונות. אין אמת אחת בנושא הזה, אבל דבר אחד מאוד ברור: שחקנים כמו אוסקר רוברטסון וסקוטי פיפן מעוררים דיון קטנוני ומעורר רחמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully