וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דרמה אדירה וסל על הבאזר: וילאנובה זכתה באליפות המכללות

כריס ג'נקינס קלע שלשת ניצחון קשה, גבר על אחיו בדרבי המשפחתי והעניק לווילדקאטס זכייה ראשונה מאז 1985 עם 74:77 דרמטי על צפון קרוליינה, שרשמה קאמבק גדול שלא הספיק בסיום

שחקני מכללת וילאנובה חוגגים זכייה בטורניר המכללות. GettyImages
מ-ד-ה-י-ם. וילאנובה חוגגת/GettyImages

חצאי הגמר לא התעלו לרמה גבוהה וסיפקו שני משחקים חד צדדיים, אבל גמר המכללות הלילה (בין שני לשלישי) סיפק סיומת דרמטית מהסרטים, בסיומה זכתה וילאנובה באליפות עם 74:77 דרמטי על צפון קרוליינה הפייבוריטית. כוכב וילאנובה כריס ג'נקינס קלע שלשת ניצחון אדירה על הבאזר, ניצח את אחיו נייט בריט מצפון קרוליינה, והעניק לווילדקאטס אליפות שנייה בהיסטוריה וראשונה מאז 1985. וילאנובה כמעט שמטה יתרון דו ספרתי במחצית השנייה ויתרון חמש דקה וחצי לסיום, כשמרכוס פייג' משווה עם שלשה משוגעת כשנותרו ארבע וחצי שניות על השעון, אבל אז הגיע ג'נקינס, והכריע את אליפות המכללות עם סל על הבאזר לראשונה מאז לורנזו צ'ארלס מצפון קרוליינה סטייט ב-1983.

הגיבור המפתיע של וילאנובה היה הסופמור פיל בות', שעלה מהספסל וניפק 18 נקודות, שיא קריירה, שעזר לווילדאקטס לבנות יתרון מבטיח. חמש דקות לסיום בות' העלה את וילאנובה ליתרון עשר נקודות, אך מרכוס פייג', שהפתיע עם תצוגה מרשימה, החזיר את הטאר הילס מהקבר. למרות זאת, זה לא הספיק לצפון קרוליינה כדי לגרוף תואר שישי בתולדות הקולג'. פיל בות' הוביל את וילאנובה עם 20 נקודות, ריאן ארקידיאקונו ניפק 16 ואסיסט גדול לשלשת הניצחון של כריס ג'נקינס, שהוסיף 14. מלבד מרכוס פייג' שהוביל את צפון קרוליינה עם 21 נקודות, 5 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, בלטו גם ג'ואל ברי עם 20 וברייס ג'ונסון, הכוכב הגדול, שהסתפק ב-14.

מאמן מכללת צפון קרוליינה רוי וויליאמס מאוכזב. AP
איזו אכזבה. רוי וויליאמס/AP
שחקני מכללת וילאנובה חוגגים עם כריס ג'נקינס. AP
סל ניצחון ראשון מאז 1983 בגמר. שחקני וילאנובה חוגגים עם ג'נקינס/AP
שחקן מכללת וילאנובה פיל בות'. AP
הגיבור המפתיע. פיל בות'/AP
מרכוס פייג', מכללת צפון קרוליינה. AP
הגיבור הטרגי. מרכוס פייג'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully