וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות: אחרי שבוע אחד, וויל קלייבורן חזר ובגדול

5.4.2016 / 7:00

כוכב הפועל חולון שוב הוביל את רשימת השחקנים המצטיינים של המחזור עם 47 נקודות. 291 קבוצות רשמו 200 נקודות או יותר, וקבעו מהפך בצמרת. וגם: מי הזוכה השבועי, ומה קורה בליגת ה-VIP?

one

בווידאו: תקציר המשחק של קלייבורן והפועל חולון מול עירוני נהריה

המחזור ה-13 בליגת החלומות "אלדן" של מנהלת ליגת העל ו-וואלה! ספורט ננעל אמש (שני) בתום משחק הליגה בין הפועל תל אביב למכבי קרית גת, ובסיומו חזר גיא פיאצה להוליך את הטבלה עם קבוצת Piazza4 כשבאמתחתו 2,560 נקודות, 24 נקודות יותר מקבוצת "הפרח בגני" שבמקום השני. מי שיסיים במקום הראשון בעוד שבעה מחזורים יזכה בפרס הגדול בסך 25 אלף שקלים.

לעמוד ליגת החלומות ולהרשמה

וויל קלייבורן שחקן הפועל חולון. אדריאן הרבשטיין
המניה הבטוחה בליגת החלומות. קלייבורן/אדריאן הרבשטיין

השבוע כמה פרצופים מוכרים וכמה חדשים מעטרים את רשימת השחקנים המצטיינים של המחזור. מעל כולם מתייצב שוב וויל קלייבורן שהשיג 47 נקודות לקבוצותיו, אחרי משחק חלש מאוד בשבוע שעבר נגד ראשון לציון. במקום השני, דריל מונרו, שאמנם הפסיד, אך רשם 38 נקודות מדד. סנדיאטה גיינס מנס ציונה שחזר את יכולתו ממשחק הבכורה שלו עם 36 נקודות במקום השלישי, כשאת הרשימה סוגרים צ'ארלס תומאס וליאור אליהו עם 34 ו-32 נקודות בהתאמה.

גם השבוע הנוכחי היה פורה במיוחד, עם 291 קבוצות שרשמו 200 נקודות או יותר, אמנם לא כמו בשבוע שעבר, אך עדיין מדובר במספר מכובד מאוד. המנצח השבועי שיזכה בכדורסל MOLTEN הרשמי של ליגת העל היא מוריה מאיר עם קבוצת "מוריה5" שהחזיקה בשלושת השחקנים המצטיינים של המחזור - וויל קלייבורן כקפטן, דריל מונרו וסנדיאטה גיינס. לצידם הרכיבה את עומר שושני, כארם משעור, אלאדה אמינו, יובל זוסמן ופול דילייני כשהמאמן הוא דן שמיר.

בליגת החלומות VIP, הצטמצם הפער בין המוביל שלומי פרי לדולק אחריו מאמן עירוני רמת גן רועי חגאי ל-65 נקודות, לאחר שחגאי רשם מחזור מצוין עם 210 נקודות. המנצח השבועי הוא אהרל'ה ויסברג עם 214 נקודות, כשגם שחקן הפועל עפולה זיו בן צבי מתקדם בדירוג עד המקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully