וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאור: "לא ציירו לי תרגיל כבר כמה שנים טובות, התכנון לא היה אלי"

4.4.2016 / 22:36

קפטן הפועל תל אביב חגג את שלשת הניצחון שלו על מכבי קרית גת ואת העליה למקום השמיני: "צריך להוציא עוד כמה ניצחונות". אברהמי: "אם אנחנו רוצים להיות בפלייאוף, חייבים לנצח באשדוד"

one

הפועל תל אביב השיגה הערב (שני) ניצחון חשוב ודרמטי במיוחד 78:81 על החבורה הלוחמנית של מכבי קרית גת. שלשת ניצחון על הבאזר של הקפטן מתן נאור העלתה את האדומים למקום השמיני בליגה המוביל למשחקי הפלייאוף בתום העונה הסדירה. רגע קומי נרשם כאשר נייט רובינסון, שמסר את הכדור האחרון לנאור, הסתובב בתנועת חגיגה עוד לפני שחרור הכדור לעבר הסל.

"לא ציירו לי תרגיל כבר כמה שנים טובות, התכנון לא היה אליי, אבל זה לא אומר שהכדור לא יגיע אלי", אמר נאור, "אנחנו תלויים בעצמנו, אבל אני לא יודע אם זה דבר טוב. ברחנו מהתחתית היום, ואם אנחנו רוצים לעשות משהו קצת יותר מיוחד, אז צריך להוציא עוד כמה ניצחונות".

הווינר הגדול של הערב, מתן נאור/מגד גוזני

מאמן הפועל תל אביב, שרון ארהמי: "קרית גת אמנם זאת קבוצה קטנה אבל זאת קבוצה מצוינת, ידעתי שיהיה משחק קשה, קבוצה מאומנת וקשוחה. אני מאוד שמח על הניצחון, מודע למה היה קורה אם לא היינו מנצחים. פעם ראשונה שאנחנו במקום השמיני, יש לנו שני משחקים בשבוע הבא, באילת ובאשדוד, אם אנחנו רוצים להיות בפלייאוף, חייבים לנצח באשדוד".

על נייט רובינסון: "נייט בשבילי הוא מתנה למאמן. זה אתגר אדיר מבחינתי כמאמן, זה שחקן מיוחד מאוד גם ברמת ה-NBA, צריך לדעת להגיע אליו בדרכים מסוימות, והוא לא היה היום במשחק רוב המשחק, אבל ברבע האחרון הוא עשה כמה פעולות שניצחו את המשחק. הוא מאוד רוצה, אבל גם לשחקנים גדולים לוקח זמן להסתגל לדברים".

מאמן קרית גת נתי כהן: "לא שיחקנו טוב היום, לא יודע איך הצלחנו בחצי הראשון להיות רק בפיגור של שתי נקודות. היינו שם אבל או החטאה או איבוד כדור, ולייאפים קטנים שבסוף הובילו שהשלשה האחרונה הייתה אצלם. היום הוכחנו שהליגה נפתחה מחדש, נקודה הפרש זה שום דבר. ידעתי שאנחנו רחוקים מלהבטיח את ההישארות, ומי שחשב שאנחנו צריכים לחשוב פלייאוף מטעה את עצמו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עופר ברקוביץ' מאמן עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
"מנסים לשמור את הראש מעל המים". ברקוביץ'/לירון מולדובן

במשחק נוסף שהתקיים, גברה האחרונה עירוני נס ציונה על מכבי ראשון לציון 89:90 והשאירה לעצמה סיכוי להשאר בליגה. מאמנה עופר ברקוביץ': "קודם כל נשמנו, אנחנו מנסים לשמור את הראש מעל המים. היינו בפרק זמן ארוך בלי ניצחונות וזה היה מאוד מתסכל. לא ניצחנו מכדורסל גדול אלא יותר מהקרבה ורצון. הנצחון הזה מסמל דבר אחד - שהכל עוד פתוח."

מאמן ראשון לציון שרון דרוקר: "ראינו מלחמה גדולה. החבר'ה שמו את הכל על המגרש. בסוף זה נגמר על פעולות גדולות.
אני סומך על ליונס שיקח את ההחלטה הנכונה, הוא ניסה לקלוע את השלשה ולא הצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully