וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי רמת חן עלתה ל-0:1 בסדרת גמר הפלייאוף

הקבוצה שסיימה ראשונה את הליגה הסדירה גברה בביתה 68:72 על מכבי אשדוד במשחק צמוד ומותח ותתארח אצלה למשחק השני ביום חמישי. הופקינס הובילה עם 20 נקודות וכמעט טריפל דאבל

שחקנית מכבי רמת חן צ'לסי הופקינס. מנהלת ליגת הנשים בכדורסל, מערכת וואלה! NEWS
שני אסיסטים מטריפל דאבל. הופקינס/מערכת וואלה! NEWS, מנהלת ליגת הנשים בכדורסל

המשחק הראשון בסדרת הטוב מחמישה משחקים של גמר פלייאוף ליגת העל לנשים התקיים הערב (שני) והסתיים בניצחונה של מכבי רמת חן 68:72 בביתה על מכבי אשדוד. שתי הקבוצות, שנפגשו גם בגמר גביע המדינה (הסתיים בניצחון מוחץ של אשדוד) סיימו גם את העונה הסדירה במקומות הראשונים.

המשחק היה צמוד לכל אורכו וסיפק מתח אדיר. המחצית הראשונה הסתיימה ב-39:42 לאורחת, שקיבלה פחות ימי מנוחה לאחר שנגררה למשחק רביעי בחצי הגמר, בזמן שרמת חן הסתפקה בשלושה משחקים בכדי להעפיל. המחצית השניה הייתה קשוחה וקצב קליעת הנקודות ירד משמעותית, כאשר הרבע השלישי הסתיים ב-14:15 לרמת חן. ברבע האחרון קלעו שחקניותיה של שירה העליון 18 נקודות אך ספגו תשע בלבד, ניצלו את הביתיות ועלו ל-0:1 בסדרת הגמר.

את רמת חן הובילה צ'לסי הופקינס שכמעט סיימה עם טריפל דאבל, עם 20 נקודות, 12 ריבאונדים ושמונה אסיסטים. קיילה ת'ורנטון (10 ריבאונדים) ורבקה גרדנר הוסיפו 16 כל אחת. מן העבר השני הובילה שי דורון עם 19 נקודות שלא הספיקו. שתי הקבוצות תפגשנה למשחק מספר שתיים בסדרה ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully