וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא ערכה לאלירן סיימון שימוע לפני פיטורים

4.4.2016 / 18:38

שחקן הקבוצה עבר את ההליך בעקבות התקרית במשחק מול הפועל תל אביב והוא לא צפוי לחזור לסגל הירוקים. מימר שיבח את השחקנים על ה-0:0 מול הפועל חיפה: "אנחנו צריכים לייצר מומנטום חיובי"

one

הפועל כפר סבא צפויה להודיע תוך זמן קצר על החלטתה בעקבות שיחת שימוע לפני פיטורין שנערכה היום בצהריים לשחקן הקבוצה אלירן סיימון. כפי שכבר פורסם בוואלה ספורט בשבוע שעבר, סיימון לא צפוי לחזור לסגל הקבוצה אחרי האירועים שהיו סביב חילופו במשחק מול הפועל תל אביב לפני כשבועיים. כך או אחרת, המועדון היה חייב לנהוג על פי כל הליך תקין של יחסי עובד מעביד ולזמן את סיימון לשיחת שימוע. וכאמור, בקרוב תפרסם כפר סבא החלטה באופן רשמי.

אלירן סיימון הפועל כפר סבא. קובי אליהו
ישוחרר מכפר סבא? סיימון/קובי אליהו

באימון הבוקר שיבח המאמן שרון מימר את שחקני הקבוצה על ההופעה אתמול בחיפה וציין את רוח הלחימה שאהב לראות. מימר העריך בפני השחקנים כי אם יביאו את אותה התלהבות והקרבה למשחק בשבת מול בני יהודה בבית, הם יזכו בשלוש הנקודות שיהוו מקפצה משמעותית להישארות בליגת העל. מימר אמר לשחקנים: "אם לא נעשה את העבודה מול בני יהודה, אז הנקודה החשובה שהוצאנו בחיפה לא תהיה שווה הרבה. עצרנו את רצף ההפסדים עם מאמץ רב ועכשיו אנחנו צריכים לייצר מומנטום חיובי חדש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully