וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה: "אתלטיקו מדריד היא הקבוצה השנייה בטיבה בספרד, יהיה קשה"

ברצלונה מתכוננת לארח את הקולצ'ונרוס במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות (שלישי, 21:45, ערוץ 2), הבלם לא פספס הזדמנות לעקוץ את ריאל מדריד. לואיס אנריקה: "לא נשנה את הסגנון שלנו"

רבע גמר, משחק ראשוןמחצית05/04/2016
ברצלונה
    0
      אתלטיקו מדריד
        מאמן ברצלונה לואס אנריקה. GettyImages
        "ה-MSN נהדרים אך הם לא מכונות". לואיס אנריקה/GettyImages

        אלופת אירופה תנסה לשים מאחוריה את ההפסד הביתי בקלאסיקו לריאל מדריד - שקטע לה רצף של 39 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות - כשתארח במשחק הראשון במסגרת רבע גמר ליגת האלופות את אתלטיקו מדריד ((שלישי, 21:45, ספורט 5), שהדיחה אותה באותו שלב לפני שנתיים. גם אז אירחה בארסה את המשחק הראשון, שהסתיים ב-1:1 אחרי שניימאר איזן שער מדהים של דייגו. בגומלין הספיק שער של קוקה כבר בפתיחה עבור הקולצ'ונרוס לחולל סנסציה. זו הייתה הפעם היחידה בשמונה השנים האחרונות שברצלונה לא מעפילה לחצי הגמר.

        בשני משחקי הליגה בין הקבוצות העונה ניצחה ברצלונה באותה תוצאה, 1:2 כאשר בשני המקרים מבקיע ליאונל מסי, שימשיך לחפש את שערו ה-500 במדי הקבוצה, ובסך הכל גברה על אתלטי בששת המפגשים האחרונים ביניהן. אם זה לא מספיק, שחקניו של לואיס אנריקה עוד לא הפסידו השנה בליגת האלופות, וניצחו את כל עשרת משחקי הבית במפעל מאז הגיע המאמן בתחילת העונה שעברה.

        "לא נשנה את הסגנון שלנו", אמר לואיס אנריקה במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות, "אנחנו רוצים לשלוט בכדור בחצי המגרש שלהם ולמנוע התקפות מתפרצות. נשמח לנצח ולא לספוג אם אפשר. אם נצליח להיות טובים מהם, נצטרך לנצל זאת כי הגומלין יהיה מאוד קשה. אתלטיקו קבוצה נהדרת, מאוד מסוכנת ומאוד שלמה. בגלל זה הם נמצאים היכן שהם נמצאים".

        על ארדה טוראן, אקס אתלטיקו מדריד: "אני מרוצה ממנו. יש לו המון יכולת להסתגל וזה נותן לנו הרבה". על שלישיית MSN: "הם הטובים בעולם, אך הם לא מכונות. הם לא בלתי מנוצחים, רחוק מזה".

        כובש השער היחיד של ברצלונה בקלאסיקו, ג'רארד פיקה: "אני משוכנע שיהיה שני משחקים גדולים, אנחנו נחושים להוכיח כי זכינו כבר בהכל ואנו רוצים לעשות זאת שוב. אנחנו אוהבים אתגרים". פיקה לא פספס הזדמנות לעקוץ את היריבה הגדולה ריאל מדריד והוסיף: "המשחק מול אתלטיקו יהיה קשה כי הם הקבוצה השניה בטיבה בספרד".

        שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה. GettyImages
        "אוהבים אתגרים". פיקה/GettyImages

        בליגה, רחוקה אתלטיקו מדריד שש נקודות מברצלונה שבפסגה, לאחר שהביסה בשבת את בטיס 1:5. סאול ניגס, שהוחלף לאחר שנפגע בקרסול במהלך המשחק, עדיין בספק. דייגו סימאונה כבר אישר שיפתח עם פרננדו טורס.

        "כל משחק ששיחקנו מולם היה שונה", אמר המאמן הארגנטינאי, "אנחנו מכינים את עצמנו הכי טוב שאפשר כדי שהמשחק יתפתח כמו שאנחנו רוצים". לרשותו יעמדו הבלמים דייגו גודין וסטפן סאביץ' והחלוץ יאניק קראסקו לאחר שנעדרו בשל פציעות מול בטיס.

        הרכבי הקבוצות

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            1
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully