וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל פפ? סוכנו של יאיא טורה: "הוא יעזוב את מנצ'סטר סיטי בקיץ"

דימיטרי סלוק אישר שהכוכב מחוף השנהב יעזוב את הסיטיזנס אחרי שש שנים מוצלחות ולא ישחק אצל גווארדיולה, שהיה זה שוויתר עליו בברצלונה. אינטר של רוברטו מאנצ'יני היא אחת המועמדות להחתימו

one

פפ גווארדיולה יאמן בעונה הבאה את מנצ'סטר סיטי, אבל מי שלא יהיה בקבוצה של הספרדי בעונה הבאה הוא יאיא טורה, הקשר המצוין מחוף השנהב. סוכנו של טורה, שחוזהו במועדון מסתיים ביוני הקרוב, אישר שהשחקן יעזוב את המועדון האנגלי אחרי שש שנים כשאמר: "הוא יעזוב את סיטי בוודאות בקיץ, אני יכול לאשר זאת".

דימיטי סלוק הוסיף: "יש לטורה הרבה הצעות ואנחנו נבחן אותן, אבל עדיין אין החלטה לגבי העונה הבאה". השמועות על עתידו של טורה במועדון צצו אחרי שיצאה ההודעה של מינויו של פפ גווארדיולה כמאמן החל מהעונה הבאה. כזכור, גווארדיולה היה המאמן שמכר את טורה מברצלונה למנצ'סטר סיטי תמורת 24 מיליון פאונד לפני כשש שנים.

שחקן מנצ'סטר סיטי יאיא טורה. רויטרס
עוזב אחרי שש שנים מוצלחות. יאיא טורה/רויטרס

סלוק התייחס לאפשרות שטורה יתאחד שוב עם רוברטו מאנצ'יני באינטר ואמר: "אינטר זה מועדון גדול וכולם יודעים על היחסים בין טורה למאנצ'יני, בקיץ נשב ונחליט".

טורה, 32, עומד לסיים את עונתו השישית במנצ'סטר סיטי אליה עבר מברצלונה ב-2010. טורה הפך בסיטי לאחד הכוכבים הגדולים בפרמיירליג ונתן עונת שיא לפני שנתיים עם 20 שערי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully