וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לריו: דודי סלע זינק 24 שלבים בדירוג ועלה למקום ה-60 בעולם

הטניסאי הישראלי שזכה בצ'לנג'ר בסין, רושם את דירוג השיא שלו מאז מאי 2010 ויקבל כרטיס לאולימפיאדה אם ישמור על מיקומו עד ה-6 ביוני. גלושקו במקום ה-129, פאר ירדה למקום ה-215 בעולם

דירוג הטניס השבועי שהתפרסם היום (שני) האיר פנים לדודי סלע. הטניסאי הישראלי שכיכב עם זכייה בצ'לנג'ר בשנזן לפני כשבוע, רשם את הזינוק המשמעותי ביותר במאייה הראשונה וקפץ 24 שלבים בדירוג עד למקום ה-60 בעולם. זה הדירוג הגבוה ביותר של סלע שהשתחל למקום הזה לראשונה מאז מאי 2010.

ההתקדמות הזו בדירוג מקרבת מאוד את סלע לקראת השתתפות בריו, כאשר הוא צריך לשמור על המיקום הזה עד ה-6 ביוני כדי לקבל כרטיס לאולימפיאדה. ההשתתפות באולימפיאדה מוענקת ל-54 הטניסאים הראשונים בעולם, על פי מפתח של שלושה מכל מדינה. מאחר שלמדינות כמו צרפת, ספרד וארה"ב יש טניסאים רבים בטופ העולמי, השתתפות של סלע בטורניר האולימפי נראית כרגע די וודאית.

דודי סלע טניסאי ישראלי. ניר קידר, איגוד הטניס,
בדרך לריו. דודי סלע/ניר קידר, איגוד הטניס

בעשירייה הראשונה לא נרשמו שינויים, כאשר דג'וקוביץ' ממשיך להוביל בביטחה עם 16,540 נקודות ומשאיר הרחק מאחור את אנדי מארי, רוג'ר פדרר, סטאן וואורינקה ורפאל נדאל שסוגר את החמישייה הפותחת.

בדירוג הנשים, יוליה גלושקו ירדה שני שלבים למקום ה-129 בעולם כמו גם שחר פאר שהידרדרה שני שלבים למקום ה-215 בעולם. בצמרת הדירוג, אנג'ליק קרבר עלתה למקום השני על חשבון ראדוואנסקה, כשוויקטוריה אזרנקה שזכתה בטורניר מיאמי טיפסה שלושה שלבים ועלתה למקום החמישי. את הדירוג ממשיכה להוביל בביטחה סרינה וויליאמס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully