וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה מונה למאמן צ'לסי: "רוצה להצליח כמו באיטליה"

הבלוז הודיעו רשמית על מינויו לשלוש שנים של המאמן האיטלקי בן ה-46, שיחל את עבודתו מיד אחרי שיסיים את הופעתו ביורו עם נבחרת איטליה: "גאה לעבוד במועדון כזה". צפוי להרוויח כ-20 מיליון יורו

one

בווידאו: 0:4 לצ'לסי על אסטון וילה

זה היה באוויר והיום (שני) זה הפך לרשמי: אנטוניו קונטה מונה למאמן צ'לסי, ויחל את עבודתו עם סיום יורו 2016. הבלוז פרסמו הודעה באתר הרשמי, בו צוין כי חתם לשלוש שנים. "אני נרגש לעבוד בצ'לסי, וגאה לאמן גם את הנבחרת האיטלקית. אני מצפה כבר להתחיל לעבוד. צ'לסי היא קבוצה שכולם עוקבים אחריה בכל מקום, האוהדים מלאים בתשוקה. אני רוצה להצליח עם צ'לסי כמו שהצלחתי באיטליה".

קונטה בן ה-46 יחליף בתפקיד את חוס הידינק, שצורף באמצע העונה כדי לרשת את ז'וזה מוריניו המאכזב. קונטה, אחד הסמלים הגדולים של יובנטוס בשנות ה-90 ותחילת המילניום, החל את קריירת האימון שלו ב-2006, שנתיים אחרי שפרש ממשחק פעיל, בארצו הקטנה. בין היתר אימן את בארי, אטאלנטה וסיינה עד שחזר ליובנטוס בתור מאמן והוביל אותה לשלוש אליפויות רצופות בליגה האיטלקית. בזירה האירופית קונטה הצליח קצת פחות, ועל רקע הכישלונות בליגת האלופות קונטה עזב את תפקידו ביולי 2014. זמן קצר לאחר מכן מונה למאמן נבחרת איטליה וירש אותה מידי צז'ארה פראנדלי. קונטה הצעיד את האזורי להעפלה ליורו 2016, אך הודיע כבר בחודש שעבר שיעזוב את תפקידו בתום הטורניר.

אנטוניו קונטה מאמן נבחרת איטליה. GettyImages
ברוך הבא. קונטה/GettyImages

מנהלת צ'לסי מרינה גרנובסקייה אמרה: "אנחנו גאים להחתים את אחד מהמאמנים הכי מוערכים בכדורגל העולמי. אנחנו רוצים להודות לחוס הידינק על העבודה המצוינת שעשה מאז לקח את המושכות בחודש דצמבר".

קונטה יהיה המאמן האיטלקי החמישי בתולדות צ'לסי, אחרי ג'אנלוקה ויאלי, קלאודיו ראניירי, רוברטו די מתאו וקרלו אנצ'לוטי.

על פי דיווחים באנגליה, קונטה אמור להרוויח בתקופה הזו כ-20 מיליון יורו. סלע המחלוקת בחוזה הייתה העסקת הצוות הגדול שקונטה רוצה להנחית עימו באנגליה וכעת המחלוקת נפתרה. ג'יאנלוקה קונטה, אחיו של אנטוניו, יהיה עוזר המאמן, לאחר שאח אחר, דניאלה, התערב במשא ומתן וסגר את הסיפור. גם המאמנים אנג'לו אלסיו, מאסימו קררה, פאולו בארטלי ומאורו סנדראני יגיעו לקבוצה ויצרו צוות איטלקי נרחב בסטמפורד ברידג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully