וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסי לופס סירב ללחוץ את ידו של מאורו איקרדי, שתקף: "הוא בור"

הסכסוך בין שני החלוצים הארגנטינאים נמשך גם במפגש אתמול בין טורינו לאינטר, כאשר לופס סירב לסלוח לחלוץ שהתחתן עם גרושתו. איקרדי: "לצערים דברים קורים, אני הושטתי את ידי, אני פוליטיקאי"

ה"רומן" בין מקסי לופז למאורו איקרדי רשם אתמול (ראשון) פרק עגום נוסף כאשר חלוצה הארגנטינאי של טורינו סירב ללחוץ את ידו של חלוץ אינטר לפני המשחק בין השתיים שבו הפתיעה הקבוצה מטורינו עם 1:2 בסאן סירו. קצת רקע למי שלא בקיא בפרטי הסכסוך בין השניים: בנובמבר 2013 יצאה לאור הבגידה הגדולה כאשר מאורו איקרדי נשא לאישה את וונדה נארה גרושתו של מקסי לופס. לופס השבור טען כי עולמו חרב עליו, בעוד נארה, כוכבנית ארגנטינאית ודוגמנית עירום, מיהרה להסביר שמקסי בגד בה עשרות פעמים לפני כן, ואילו היא פצחה ברומן עם איקרדי רק לאחר שהחל הליך הגירושין.

מאורו איקרדי שחקן אינטר בועט פנדל. AP
הסכסוך נמשך. מאורו איקרדי/AP

הסכסוך רק החמיר כאשר איקרדי קעקע על גופו את שלושת ילדיו של מקסי לופס ואשתו לשעבר וונדה נארה. אחרי שבאפריל 2014 השניים סירבו ללחוץ את היד אחד לשני, באיטליה ציפו לסולחה במפגש נוסף בין השניים, אבל לופס שוב סירב ללחוץ את ידו של איקרדי, שלא נשאר חייב.

"לצערי דברים קורים, זה תלוי בבורות של אנשים מסויימים". כך אמר איקרדי אחרי על לופס לאחר המשחק והוסיף: "אני הושטתי את ידי, אני פוליטיקאי".

איקרדי, אגב, כבש את השער הראשון בפנדל בהתמודדות מול לופס ששיחק 90 דקות, אך כריסטיאן מולינרו ואנדראה בלוטי ביצעו מהפך מול תשעה שחקנים של אינטר אחרי שמיראנדה ונגאטומו הורחקו במחצית השנייה.

מאורו איקרדי עם וונדה נארה. GettyImages
איקרדי עם וונדה נארה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully