וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוס: "ראיקוביץ' הציל אותנו". השוער: "אני צריך להיות טוב יותר"

3.4.2016 / 22:35

במכבי תל אביב נשמו לרווחה לאחר הניצחון על הפועל רעננה, המאמן פרגן לשוער וציין: "ברור שאהיה בעד בית"ר ירושלים, הלחץ עובר להפועל באר שבע". מדוניאנין: "הקבוצה הנוכחית טובה יותר מאשר בקדנציה הקודמת שלי". סילבס: "מת על הקבוצה שלי"

צילום ועריכה: קובי אליהו
קרויף על דגל הפריסה של אוהדי מכבי תל אביב/קובי אליהו

מכבי תל אביב חזרה הערב (ראשון) למסלול הניצחונות לאחר התיקו מול הפועל באר שבע במחזור הקודם, כשהביסה בביתה 0:3 את הפועל רעננה, ועלתה זמנית למקום הראשון - עם שתי נקודות יותר מאשר לקבוצה מבירת הנגב, שתשחק מחר נגד בית"ר ירושלים.

מאמן מכבי תל אביב פטר בוס התייחס בסיום לשבוע האחרון שעבר על המועדון: "יוהאן קרויף היה אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה ומכבי תל אביב מכירה אותו טוב בגלל ג'ורדי. לאבד אבא זה נורא, הוא היה כל כך חשוב לכדורגל וזה היה שבוע אמוציונלי מאוד בשביל כולנו. ניסינו לשחק משחק טוב גם בשביל יוהאן כי הבן שלו הוא המנהל הספורטיבי כאן בשנים האחרונות. יוהאן היה פה רק לפני כמה שבועות ודיברנו איתו על מכבי תל אביב ועל כדורגל. המשחק האחרון שהוא היה בו היה בין מכבי תל אביב לכפר סבא. זה עצוב".

על המשחק עצמו אמר ההולנדי: "במחצית הראשונה שיחקנו נורא, הצלחנו לעשות 0:1 מפנדל ואחר כך השוער שלנו הציל אותנו והשאיר אותנו במשחק. שינינו את צורת המשחק במחצית השנייה ואז הייתה לנו שליטה על המשחק. טל בן חיים כבש שער נהדר ואחרי השער השני שיחקנו היטב ושלטנו במשחק. אנחנו צריכים ללמוד מהמחצית הראשונה ואני רוצה להחמיא ליריבה, שרק לא הצליחה לכבוש אבל שיחקה טוב. יש לה קבוצה טובה ושחקנים טובים והיא הראתה את זה כבר בשבועות האחרונים. במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים, הראינו שאנחנו יכולים לשחק טוב ולכבוש. כמובן שאני אהיה בעד בית"ר ירושלים. הלחץ הוא על הפועל באר שבע עכשיו".

האריס מדוניאנין אמר: "אני חושב שבגלל ששיחקתי פה בעבר אז קל לי יותר מאשר בפעם שעברה והקבוצה טובה יותר ממה שהייתה אז. לכן יותר קל לי והשתלבתי מהר. אנחנו חושבים רק על עצמנו ולא על הפועל באר שבע. המחצית הראשונה היום הייתה קשה וראיקוביץ' הציל אותנו כמה פעמים. הוא היה השחקן הכי טוב שלנו. במחצית השנייה עשינו שינויים, יצאנו חדים מאוד, הצלחנו לשחק טוב יותר במחצית השנייה".

פרדראג ראיקוביץ' הוסיף: "היה לי משחק טוב, שיחקנו לא טוב בהתחלה, אבל אני שמח שהייתי טוב ואני חושב שאני צריך להיות אפילו טוב יותר במשחק הבא". על יוהאן קרויף: "היה שבוע אמוציונלי מאוד בשביל מכבי וגם בשביל הבן שלו, ג'ורדי קרויף, והלב שלנו איתו".

מכבי תל אביב תארח את משחקיה באצטדיון נתניה בשלוש השנים הבאות

תלונות של אוהדי מכבי תל אביב, גורם: "המצב היה גרוע בכל מקרה"

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. קובי אליהו
מאוכזב. סילבס/קובי אליהו

מאמן הפועל רעננה, חיים סילבס, אמר: "היה פה משחק די מוזר. לקחתי בחשבון שאם נשחק בצורה הזו מול מכבי תל אביב זה יכול להיגמר כך, אבל לא התבטלנו, הגענו למצבים, עשינו דברים יפים בבלומפילד וצימקנו את הפער שבין הקבוצות. בבלומפילד מכבי תל אביב יותר שקטה בחלק הקדמי ויותר רגועה. אבל אני מת על הקבוצה שלי, הגענו לבלומפילד, הסתכלנו להם בעיניים, אבל אהבתי מאוד את ההופעה שלנו. ספגנו את השער השני והוא הרג את המשחק. נתנו את הכול ולא היה פה רגע אחד של התגוננות מלאה. היה פה משחק שוויוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully