וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' זכה בטורניר מיאמי עם 3:6, 3:6 מול קיי נישיקורי

המדורג מספר אחת בעולם זכה בטורניר המאסטרס בדרום פלורידה בפעם השלישית ברציפות והשישית בסך הכול אחרי ניצחון מול המדורג שישי. הסרבי הפך לשיאן הזכיות בתארי מאסטרס עם ה-28 שלו

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
תואר שישי במיאמי. דג'וקוביץ'/רויטרס

הוא עשה את זה או שמא נאמר הוא שוב עשה את זה? נובאק דג'וקוביץ' ניצח הערב (ראשון) 3:6, 3:6 את קיי נישיקורי המדורג שישי בעולם והשלים זכייה בטורניר המאסטרס 1,000 במיאמי. הטניסאי הטוב בעולם זכה בטורניר בדרום פלורידה בפעם השלישי ברציפות ובפעם השישית בקריירה שלו. כמו כן, זה תואר המאסטרס 1,000 ה-28 בקריירה כשהוא הופך לשיאן הזכיות בתארי מאסטרס לאחר שעבר את רפאל נדאל לו יש 27 זכיות כאלה. דג'וקוביץ' הפך לטניסאי שהרוויח את סכום הכסף הגדול בהיסטוריה של הענף ועבר את רוג'ר פדרר עם 98,199,548 דולר לעומת 97,855,881 דולר של השוויצרי.

נולה ייקח איתו מעט יותר ממיליון דולר וכמובן 1,000 נקודות דירוג, כשנישיקורי ייאלץ להסתפק ב-501 אלף דולר ו-600 נקודות דירוג. דג'וקוביץ' השתווה לשיאן הזכיות בטורניר מיאמי, שהוא אנדרה אגאסי שגם זכה בו שש פעמים בעבר. לדג'וקוביץ' זה היה הניצחון ה-12 ברציפות, ה-20 ברציפות במאסטרס וה-14 ברציפות במיאמי. הסרבי שיפר את מאזן הראש בראש שלו מול נישיקורי ל-2:7 כשהוא כבר ניצח אותו העונה ברבע הגמר באליפות אוסטרליה הפתוחה עם 3:6, 2:6, 4:6.

דווקא נישיקורי פתח טוב יותר והשיג שבירה כבר במשחקון הראשון, אבל דג'וקוביץ' שבר אותו בחזרה מיד כדי לאזן ל-1:1. השבירה הבאה הייתה של הסרבי כשהוא עולה ל-2:4. נישיקורי שבר בחזרה ל-3:4, אבל נשבר שוב בדרך ל-3:5. במשחקון האחרון המדורג מספר אחת בעולם כבר לא הותיר סיכוי לנישיקורי ושמר על ההגשות שלו על האפס כדי לסגור סיפור עם 3:6 במערכה הראשונה. דג'וקוביץ' פתח את המערכה השנייה עם שבירה והשניים לא החליפו אף שבירה לאורך כל המערכה, עד שהסרבי שבר במשחקון האחרון כדי להשלים ניצחון וזכייה בטורניר כולו עם 3:6, 3:6.

קיי נישיקורי טניסאי יפני. AP
נישיקורי מתוסכל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully