וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: תומאס שאף פוטר מהאנובר אחרי שלושה חודשים

המאמן הוותיק סיים קדנציה אומללה מאוד אצל האחרונה בבונדסליגה עם 10 הפסדים ב-11 משחקי ליגה אחרי שמונה לתפקיד בסוף דצמבר. מאמן הנוער יחליפו בתפקיד עד תום העונה

תומאס שאף מאמן האנובר. GettyImages
סיים תקופה אומללה במיוחד. שאף/GettyImages

תומאס שאף פוטר הערב (ראשון) מהאנובר. המאמן בן ה-54, שעזב את ורדר ברמן ב-2013 אחרי 41 שנה במועדון בו התחיל כשחקן נוער, סיים קדנציה לא מוצלחת אצל נועלת הטבלה בגרמניה אחרי תקופה לא מוצלחת שכללה עשרה הפסדים ב-11 משחקי ליגה. כזכור, אחרי הקדנציה הארוכה שלו בוורדר ברמן הוא מונה למאמן איינטרכט פרנקפורט אבל התפטר בתום עונה אחת ב-2014/15 כשהקבוצה מסיימת עם 14 הפסדים, 12 ניצחונות ו-10 תוצאות תיקו.

"היה לנו קשה לקבל את ההחלטה", אמר המנהל המקצועי של האנובר מרטין באדר, "תומאס תמיד עבד קשה והיה מחויב לכדורגל איכותי. הוא עשה הכול ביחד עם הצוות שלו על מנת להשיג תוצאות חיוביות עם הקבוצה. לרוע המזל, זה לא הצליח. אחרי עשרה הפסדים ב-11 משחקים הגענו למסקנה שאנחנו לא רוצים לסיים כך את העונה ושוב להתחיל מחדש עם מאמן אחר בקיץ. הסיכוי שלנו להישאר בליגה כשאנחנו עשר נקודות מתחת לקו האדום הוא תאורטי בלבד". מי שמונה למחליפו של שאף הוא דניאל שטנדל, שאימן את הנוער של האנובר. המאמן בן ה-42 יאמן את הקבוצה עד תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully