וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסטר דוהרת, ראניירי מודה: "אנחנו חולמים". קסיאס: "כולנו בעד לסטר!"

מאמן לסטר התמוגג אחרי ה-0:1 על סאות'המפטון, שסידר לקבוצתו יתרון של 7 נקודות בפסגה, גם קסיאס מתרגש. קומאן: "סימפסון היה צריך לקבל אדום". וגם: הממים והנתון המפתיע לגבי ה-3 באפריל

one
ווס מורגן בלם לסטר חוגג. Michael Regan, GettyImages
שחקני לסטר חוגגים/GettyImages, Michael Regan

לסטר סיטי עשתה היום (ראשון) צעד גדול מאוד אל עבר תואר אליפות מדהים כשגברה 0:1 על סאות'המפטון משער של ווס מורגן בדקה ה-38. המשחק לווה כמה שערוריות, כשפעמיים התעלם השופט מייקל אוליבר מנגיעות יד ברחבה של שחקני השועלים. אחת של דני סימפסון במחצית הראשונה ואחת של רוברט הות' במחצית השנייה. סימפסון אגב, גם רשם החמצה ענקית שיכלה לסגור את המשחק מוקדם יותר, אך קשה להגיד שהמאמן, קלאודיו ראניירי, מאוכזב מה-0:1 החמישי בששת המשחקים האחרונים של קבוצתו.

ראניירי אמר לאחר המשחק: "אנחנו חולמים. שמרנו על שער נקי השגנו 3 נקודות. אנחנו הולכים צעד אחד צעד. זה פנטסטי, כי אנחנו יודעים שהם הגיעו לפה עם המון ביטחון. הייתה להם הזדמנות נהדרת, אך סימפסון הציל את זה בצורה נהדרת. היד שלו הייתה קרובה מאוד לגוף ולדעתי לא היה פנדל".

לפני המשחק שרו השחקנים יום הולדת שמח ליו"ר ויצ'אי סריבאגהאנאפראבהה ועל כך אמר המאמן: "זה היום הולדת שלו וביקשתי מהשחקנים שיתנו לו מתנה מיוחדת. אני נהנה מאוד כשאנחנו שומרים על שער נקי. אם נילחם, נוכל לעשות משהו מיוחד. חשוב לשמור על הרגליים על הקרקע.

ג'יימי ורדי חלוץ לסטר מול ויקטור וואניאמה קשר סאות'המפטון. GettyImages
עוד צעד לתואר. ורדי/GettyImages

אגב, לפני שנה בדיוק, ב-3 באפריל 2015, הייתה לסטר רחוקה 7 נקודות מחוף מבטחים. השנה, היא 7 נקודות מהמקום השני ובדרך לאליפות סנסציונית.

במהלך מסיבת העיתונאים, אסר הדובר של לסטר על ראניירי לענות על כל שאלה בנושא שערוריית הסמים. הדובר אמר שבקבוצה הוציאו הודעה רשמית וכי ראניירי לא יתייחס לעניין.

איקר קסיאס, שוער נבחרת ספרד ופורטו, צייץ היום: "כל אחד מרגיש תשוקה למועדון שלו, אבל כולם (על אף שנשאר עוד קצת) מרגישים כאילו לסטר היא שלנו! לא ייאמן!".

מאנה שחקן סאות'המפטון מול קספר שמייכל שוער לסטר. Laurence Griffiths, GettyImages
מאנה ברגע המחלוקת/GettyImages, Laurence Griffiths

מאמן היריבה, רונאלד קומאן, אמר: "היה פנדל 100 אחוז ביד של סימפסון. מייקל אוליבר עלה לנו במשחק. התחלנו רע, אך השתלטנו על המשחק במהרה. זה המשחק השלישי ברציפות שלא קיבלנו פנדל שהיה ב-100 אחוז. לסימפסון גם הגיע אדום. אני לא יודע מה השופטים עושים. זה משחק גדול, כשתואר האליפות מעורב ואנחנו רוצים לשחק באירופה. גם ביד של הות' הגיע לנו פנדל. לא חושב שהשופטים נגדנו, אבל זה מאוד מוזר. עם זאת, אני עדיין מקווה שלסטר תזכה באליפות, הייתה להם עונה נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully