וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה מנשנגלדבאך הביסה 0:5 את הרטה ברלין

הסייחים עם ניצחון ביתי חמישי ברציפות אחרי חמישייה מול השלישית בטבלה. הקבוצה של אנדרה שוברט טיפסה למקום הרביעי כשתורגן הזאר כובש צמד. הופנהיים ופ.צ. קלן נפרדו ב-1:1 דרמטי

אנדרה האן שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
אנדרה האן חזר לכבוש/GettyImages

המחזור ה-28 בבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה בורוסיה מנשנגלדבאך להביס 0:5 את הרטה ברלין בתצגות תכלית גדולה של הסייחים. בהמשך הצליחה הופנהיים להשיג 1:1 ביתי מול פ.צ. קלן בזכות שער של קווין פולאנד בדקה ה-91.

תורגן הזאר שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך חוגג (אמצע). Stuart Franklin, GettyImages
הזאר חוגג את הראשון מבין שניים/GettyImages, Stuart Franklin

בורוסיה מנשנגלדבאך - הרטה ברלין 0:5

הקבוצה של אנדרה שוברט כבר לימדה אותנו שהיא קבוצת בית לוהטת והערב היא הוכיחה את זה שוב. בורוסיה מנשנגלדבאך רשמה ניצחון ביתי חמישי ברציפות בליגה ו-11 מ-13 המשחקים האחרונים שלה בבורוסיה פארק. ועוד איך ניצחה. גלדבאך הביסה 0:5 את הרטה ברלין השלישית ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-45 בדרך למקום הרביעי, שלוש פחות מהקבוצה מהבירה שמתחילה להסתבך במאבק שלה על המקום בליגת האלופות.

הסייחים כבשו את הראשון בדקה ה-14. שוער הרטה רונה יארשטיין מסר כדור רע מאוד היישר לרגליו של מחמוד דאהוד. הקשר של נבחרת גרמניה הצעירה הגיב טוב ומסר עומק לתורגן הזאר, שבעט פנימה את ה-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-60 כשמהלך קבוצתי נהדר של גלדבאך הסתיים בכדור רוחב של פביאן ג'ונסון לאנדרה האן, שהשתלט יפה ובעט טיל לחיבורים כדי לקבוע 0:2. הקבוצה של אנדרה שוברט לא עצרה ובדקה ה-76 הצליח פטריק הרמאן לכבוש את השלישי. שוב הזאר היה במרכז העניינים כשבעט חזק, יארשטיין הדף וזה חזר להרמאן המחליף שמול שער ריק בעט פנימה את ה-0:3.

הזאר השלים צמד ראשון העונה וכבש את השער השלישי בקריירה שלו בדקה ה-80 לאחר שקיבל כדור מדאהוד ובעט כדור שפגע באחד משחקני ההגנה, שינה כיוון וחדר פנימה, 0:4 ענק ומשחק נהדר לבלגי בן ה-23. נגמר? ממש לא. השער החמישי הגיע בדקה ה-86 לאחר שלארס שטינדל מצא את איברהימה טראורה ברחבה. הגינאי, שנכנס כמחליף רק שלוש דקות לפני כן, בעט עם רגל שמאל מצד ימין לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:5.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני פ.צ. קלן חוגגים. Dennis Grombkowski, GettyImages
שחקני קלן חוגגים את שער היתרון/GettyImages, Dennis Grombkowski

הופנהיים - פ.צ. קלן 1:1

הקבוצה מזינסהיים הצליחה להשיג נקודה חשובה מאוד בזכות שער בדקה ה-90 ושיפרה את מאזנה ל-28 נקודות בדרך אל המקום ה-14 בליגה, פ.צ. קלן שמטה שתי נקודות קריטיות והיא במקום ה-11 עם 34 נקודות.

סימון צולר כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-69. יונאס הקטור, שכבש במשחק הידידות של גרמניה מול איטליה, קיבל כדור באגף שמאל ויישר נהדר למרכז שם המתין צולר, שדחק בנגיעה אחת פנימה את ה-0:1. ניצחון קריטי לקבוצה של פיטר שטוגר. הופנהיים הצליחה להשיג את שער השוויון הקריטי בדקה ה-91 לאחר שקווין פולנד הגיע ראשון לכדור שחזר מטימו הורן ודחק פנימה את ה-1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully