וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון שבה למקום השלישי, מארסיי המביכה שוב הפסידה

לקאזט כבש צמד ב-1:3 של ליון על לוריין, אבו דיאבי פתח במשחק ליגה ראשון זה שלוש שנים כשמארסיי נוצחה 2:1 בידי באסטיה והעמידה את מיצ'ל בסכנת פיטורים. 0:3 קל לליל בנאנט

אלכסנדר לקאזט שחקן ליון. AP
עוד צמד לאוסף. אלכסנדר לקאזט/AP

המחזור ה-32 בליגה הצרפתית הסתיים היום (ראשון) עם חזרתה של ליון למקום השלישי בזכות 1:3 בחוץ על לוריין. ליל שיפרה את מצבה כשעלתה למקום השביעי בזכות 0:3 משכנע בנאנט. מארסיי המביכה הפסידה הפעם 2:1 בבאסטיה.

לוריין - ליון 3:1

אלכסנדר לקאזט אמנם כבש צמד וקבוצתו הצליחה לנצח במגרש בו כשלה בארבעת הביקורים הקודמים, בדרך חזרה אל המקום השלישי. עבדול מאג'יד וואריס העלה את לוריין ליתרון בדקה ה-36 אחרי יציאה כושלת לנבדל של הגנת ליון והכנה של מקסים ברתלמה, אבל לקאזט שלח כדור לחיבורים בדקה ה-44 ואיזן לפני ההפסקה. ראשיד גזל המצוין קיבל כדור ממתיו ולבואנה ובעט במדויק לפינה הקרובה בדקה ה-80, ארבע דקות לפני שלקאזט כבש את השני שלו במשחק וה-16 שלו העונה.

באסטיה - מארסיי 1:2

העונה האיומה של מארסיי נמשכה עם הפסד בקורסיקה, שם באסטיה חגגה ניצחון ביתי ראשון על התכולים מאז מרץ 2004. אבו דיאבי פתח בהרכב לראשונה מאז מרץ 2013, עוד כששיחק בארסנל, אבל גם הקאמבק הזה לא סייע למארסיי. קארים רקיק כבש שער עצמי בדקה ה-47 וגאל דאניק הכפיל עם פנדל בדקה ה-56, אחרי עבירה ברחבה של סטיב מנדנדה. מישי בטשואי, שהחליף את דיאבי מיד לאחר השער השני, רק צימק בדקה ה-77. רומן אלסנדריני נכנס גם הוא כמחליף והורחק בדקה ה-86. מארסיי עם שמונה משחקים ללא ניצחון, רק במקום ה-13 והמאמן מיצ'ל עלול לקבל הודעה על סיום תפקידו.

נאנט - ליל 3:0

מאז מאי 2004 לא ניצחה נאנט בבית את ליל, וגם הפעם זה לא קרה, כשהאורחים השיגו נקמה על ההפסד 1:0 בסיבוב הראשון. אדר הפורטוגלי היה המצטיין במשחק, כשהבקיע צמד בדקות 19 ו-90, ובתווך בישל לזמבי סטופירה סונזו בדקה ה-58. ליל עקפה את נאנט והיא שביעית עם 46 נקודות לעומת 44 של המארחת שירדה למקום העשירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully