וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: דאבור כבש את שער הליגה ה-15 שלו, גראסהופרס הפסידה

החלוץ השווה זמנית מול תון ורחוק כעת רק שער אחד ממארק יאנקו, מלך שערי הליגה, אבל המארחת כבשה בדקת הסיום וניצחה 1:2. שרן ייני שיחק 73 דקות בהפסד ויטסה 2:1 לניימיכן

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
סגר מעגל מול תון. מונס דאבור/GettyImages

מונס דאבור כבש היום (ראשון) את שערו ה-15 בליגה השוויצרית, אך לצערו זה לא הספיק לנקודות בהפסד החוץ 2:1 לתון. חלוץ נבחרת ישראל, שהבקיע את שערו הראשונה העונה ב-3:5 על אותה תון באמצע חודש יולי, איזן בדקה ה-57 הודות לבישול של פלוריאן קאמברי, אחרי שער היתרון של רידג' מונסי בפנדל בדקה ה-48. אלא שבדקה ה-89 כדור של דאבור הורחק מקו השער ומנגד תון השיגה את ההכרעה עם שער של סימונה ראפ בדקה האחרונה. דאבור, שחווה את העונה הטובה ביותר שלו בקריירה מבחינה אישית, רחוק כעת רק שער אחד ממארק יאנקו, מלך שערי הליגה עם 16 כיבושים שישחק בהמשך במדי באזל. גראסהופרס עדיין במקום השלישי.

* שרן ייני שיחק 73 דקות בהרכב ויטסה, שהפסידה 2:1 בחוץ לניימיכן במסגרת המחזור ה-29 בליגה ההולנדית. ויטסה במקום השביעי המוביל למשחקי הפלייאוף על הכרטיס לליגה האירופית.

* אייל גולסה שיחק 15 דקות כמחליף בהפסד של פאוק סלוניקי 3:1 לפאניוניוס, שחלפה על פני פאוק ועלתה למקום הרביעי בליגה היוונית.

* עומר דמארי חזר לסגל רד בול זלצבורג אך לא שותף במשחק העונה של הליגה האוסטרית, בו האלופה והמוליכה נפרדה ב-1:1 מראפיד וינה במשחק החוץ.

* ביברס נאתכו שוב נותר על הספסל של צסק"א מוסקבה ולא שותף בהפסד 2:0 לזניט סנט פטרסבורג. הולק כבש צמד והעלה את זניט למקום הרביעי, מרחק ארבע נקודות בלבד מהפסגה. צסק"א שנייה, מרחק נקודה מהמוליכה רוסטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully