וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: קרית גת מגיעה לדרייב אין

3.4.2016 / 16:04

הפועל תל אביב תקווה לשים את ההפסד לנהריה מאחוריה כשתארח את הקבוצה מהדרום (20:00, ספורט 5). לפני המשחק ייערך טקס לזכרו של אורי שלף ז"ל. נס ציונה תארח את ראשון לציון

משחקי המחזור ה-26 בליגת העל יגיעו מחר (שני) לסיומם עם שני משחקים נוספים. במוקד המשחקים יעמוד המפגש בין הפועל תל אביב, עם נייט רובינסון, למכבי קרית גת המשתפרת (1:1 בין הקבוצות העונה). המשחק יעמוד בסימן שנה למותו הפתאומי של יקירנו, אורי שלף ז''ל. לפני המשחק ייערך טקס קצר בו יוקרן סרטון מיוחד לזכרו, כשאלמנתו ויו''ר המועדון רמי כהן יישאו דברים. אלפי מנשרים שהוכנו על ידי חבריו ובהם תולדות חייו של אורי יחולקו לאוהדים. במשחק חשוב נוסף תארח האחרונה בטבלה עירוני נס ציונה לדרבי אזורי את מכבי ראשון לציון, אחרי ההדחה מאירופה (1:1 בין הקבוצות העונה).

נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב (שמאל) מול דמטריוס קונגר. ניב אהרונסון
יתפוס את מקומו של ג'ון וויליאמסון. דמטריוס קונגר/ניב אהרונסון

הפועל תל אביב - מכבי קרית גת (20:00, ספורט 5)

רכבת ההרים שנקראת הפועל תל אביב המשיכה בתנופה שלה גם בשבוע שעבר, לאחר ההפסד בעין שרה לעירוני נהריה במשחק שלפניו דיברו לא מעט אנשים בסביבת ובתוך הקבוצה על אפשרות ריאלית להגיע עוד העונה לפיינל פור. כעת יודעים במועדון שהפסד נוסף לקרית גת, והם ימצאו את עצמם בשיוויון נקודות עם המקום ה-11 בטבלה, רחוק מהחלומות שאפיינו את התקופה האחרונה. בקבוצה יודעים כי רובינסון, שרשם משחק לא טוב נגד נהריה וגם הסתבך בבעיית עבירות, יכול להתפוצץ בכל ערב נתון, אך יקוו לתמיכה טובה יותר של השחקנים המסייעים. ג'ון וויליאמסון, שסובל מפציעה בפיקת הברך, ימשיך להעדר ואת מקומו יתפוס דמטריוס קונגר המאכזב.

"אם אנחנו לא רוצים להמשיך ולהסתבך, אנחנו חייבים לנצח", אמר מאמן הקבוצה שרון אברהמי, "אנחנו מודעים לעובדה שאכזבנו מאות אוהדים שליוו אותנו לנהריה, וזו ההזדמנות שלנו להחזיר להם".

אם הפועל תל אביב היא רכבת הרים, מכבי קרית גת של השבועות האחרונים קרובה להיות אי של יציבות. הקבוצה של נתי כהן ניצחה בחמישה מתוך שמונת משחקיהם האחרונים, כשגם בהפסדים היא עושה זאת ב-3 נקודות הפרש בממוצע. על אף המומנטום החיובי שהוציא את הכחולים מהדרום מהמקום האחרון, יודעים בצוות המקצועי שמשימת ההשארות עדיין לא הושלמה, ושבשבועיים הבאים מחכים להם שני משחקי עונה נגד הפועל חולון בבית ונס ציונה בחוץ. מי שלא מרשים מאז הגעתו הוא דשון סימס עם 6.2 נקודות ו-3.6 ריבאונדים בממוצע למשחק, לעומת פול דילייני שמצטיין עם שמונה משחקים ברצף של 30 נקודות מדד ויותר.

טל קרפלס שחקן עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
יעצרו את הסחף? טל קרפלס/לירון מולדובן

עירוני נס ציונה - מכבי ראשון לציון (19:45, פריצות בספורט 5)

שישה הפסדים ברציפות, כשהאחרון שבהם היה משפיל במיוחד נגד בני הרצליה בחוץ, שלחו את עירוני נס ציונה למקום האחרון בטבלה בפער של שני ניצחונות מהקבוצות שמעליה ערב המחזור. אם הלחץ הזה לא הספיק, הגיעה הפועל חולון אתמול, ניצחה את עירוני נהריה, ופתחה פער מהכתומים שיהיה כמעט בלתי אפשרי לסגור. בקבוצה יודעים שאם לא ינצחו את ראשון לציון, ובמקביל מכבי קרית גת תצליח לגבור על הפועל תל אביב, סיפור הירידה ייגמר כמעט באופן סופי, ויעשו הכל כדי לקטוע את הרצף השלילי ולשמור אותם עם סיכוי ריאלי להשאר בליגה. טריקו וויט, שחתם במועדון לפני מספר שבועות, סיים את עונתו בליגת הפיתוח, וינחת בארץ מחר אחרי הצהריים, ולא יוכל לשחק נגד ראשון לציון.

העונה האירופית הנהדרת של מכבי ראשון לציון הסתיימה ביום חמישי האחרון עם הפסד חוץ מתסכל נגד פרנקפורט ברבע גמר היורופקאפ. הקבוצה של שרון דרוקר הגיעה משחק אחד מכניסה לפיינל פור של המפעל, אך נתקלה ביריבה טובה ממנה. כעת יחזרו בעיר היין להתרכז בליגה, כשהם יודעים שניצחון בעיר הסמוכה יקרב אותם מאוד אל המקום הרביעי בטבלה, שנותן ביתיות ברבע גמר הפלייאוף. כריס רייט, שנעדר משני המשחקים האחרונים בגלל פציעה בברך, חזר להתאמן ביום שבת, אבל לא ישחק. ג'וש קרטר, שהגיע להבנות עם הקבוצה, מתקשה להשתחרר מקרשיאקה הטורקית, ואם לא ישתחרר בקרוב, תפנה ראשון לציון לאופציות חלופיות.

"כעת עלינו להתרכז בליגה, כשהמטרה היא להשיג כמה שיותר ניצחונות עד תום הליגה הסדירה", אמר דריל מונרו לקראת המשחק, "מצפה לנו מפגש לא פשוט מול קבוצה שנלחמת על החיים שלה, אנחנו מצדנו נמשיך לנסות להציג את הכדורסל הכי טוב שאנחנו יכולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully